Reklama

MPLVERBUM (VER): Objęcie udziałów przez MPL VERBUM S.A. - raport 4

Zarząd MPL VERBUM S.A. informuje o objęciu przez MPL VERBUM S.A. sześciuset udziałów o łącznej wartości nominalnej 30.000,00 zł. w nowo utworzonej Spółce pod firmą RELATIONSHIP AND MARKETING INVESTMENT Sp. z o.o.


Kapitał zakładowy nowo powstałej Spółki RELATIONSHIP AND MARKETING INVESTMENT Sp. z o.o. wynosi 100.000,00 zł. i Spółka MPL VERBUM S.A. objęła w nim łącznie 30% udziałów. Pokrycie wartości udziałów ze strony MPL VERBUM S.A. nastąpiło poprzez wniesienie aportu w postaci 100 udziałów w Spółce LOYALTY SOLUTIONS POLSKA Sp. z o.o. o wartości nominalnej 5.000,00 zł.

Reklama


Pozostałymi udziałowcami Spółki RELATIONSHIP AND MARKETING INVESTMENT Sp. z o.o. zostali:

- Marcin Katański, który objął 636 udziałów o wartości nominalnej 31.800,00 zł. pokrywając tę kwotę aportem w postaci 53 000 akcji na okaziciela Spółki MPL VERBUM S.A. o wartości nominalnej 0,10 zł. każda;

- Tadeusz Zieliński, który objął 444 udziały o wartości nominalnej 22.200,00 zł. pokrywając tę kwotę aportem w postaci 37 000 akcji na okaziciela Spółki MPL VERBUM S.A. o wartości nominalnej 0,10 zł każda.

- Pozostałe 320 udziałów zostało objęte przez 3 osoby fizyczne, które pokryły je wnosząc wkład gotówkowy w łącznej wysokości 16.000,00 zł.


W wyniku opisanej powyżej transakcji nowo powołana Spółka RELATIONSHIP AND MARKETING INVESTMENT Sp. z o.o. stała się właścicielem 90 000 akcji MPL VERBUM S.A., stanowiących 3,68% jej kapitału akcyjnego i dających prawo do sprawowania 2,61% głosów podczas Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy MPL VERBUM S.A.


Zarząd MPL VERBUM S.A. informuje, że podstawowym celem transakcji było pełne rozdzielenie organizacyjne Spółek MPL VERBUM S.A. i LOYALTY SOLUTIONS POLSKA Sp. z o.o., dla umożliwienia rozwoju Spółki LOYALTY SOLUTIONS POLSKA Sp. z o.o. jako podmiotu niepowiązanego bezpośrednio z MPL VERBUM S.A.

Spółka LOYALTY SOLUTIONS POLSKA Sp. z o.o. zajmuje się outsourcingiem procesów związanych z techniczną i logistyczną obsługą programów lojalnościowych.

Jednocześnie nowo powstała Spółka RELATIONSHIP AND MARKETING INVESTMENT Sp. z o.o. będzie zajmowała się inwestowaniem w przedsięwzięcia i spółki z branży reklamowej i marketingowej oraz będzie brała czynny udział w procesach konsolidacyjnych występujących na rynku. Wspólnicy Spółki RELATIONSHIP AND MARKETING INVESTMENT Sp. z o.o. zakładają, że w perspektywie 2-3 lat Spółka ta może zostać wprowadzona na rynek NewConnect.



Podstawa prawna:

§3 ust.2 pkt.2 oraz §3 ust.1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".



Osoby reprezentujące spółkę:
Marcin Katański - Prezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »