Reklama

UNIFIED (UFC): Podpisanie Listu Intencyjnego w sprawie wprowadzenia technologii Customer Service Automation Unified Factory S.A. na rynek amerykański i kanadyjski - raport 9

Zarząd Spółki Unified Factory S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”, „Emitent”), informuje, iż w dniu 11 maja 2016 roku został podpisany List Intencyjny potwierdzający rozpoczęcie negocjacji w sprawie zawiązania spółki prawa handlowego z siedzibą w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: „Spółka”) w celu wprowadzenia na rynek amerykański i kanadyjski rozwiązań technologicznych klasy Customer Service Automation służących automatyzacji sprzedaży i obsługi klienta w oparciu o algorytmy pamięci asocjacyjnej. Partnerem negocjacji jest spółka (dalej: „Partner”), która samodzielnie lub przez podmioty z nią powiązane osobowo lub kapitałowo, oferuje produkty i usługi programistyczne skierowane do klientów z branży bankowej i ubezpieczeniowej, działających na rynkach Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej i Kanady. Skala działalności Partnera lub podmiotów z nią współpracujących obejmuje około tysiąca klientów. Spółka ma być odpowiedzialna za wspólne opracowanie i wdrożenie strategii sprzedażowej mającej na celu rozwinięcie kanałów sprzedaży, którymi oferowana będzie Oferta Unified Factory S.A. Strategia sprzedażowa obejmować ma w szczególności następujące modele:

Reklama

a/ model SaaS (dystrybucja oprogramowania w ramach chmury obliczeniowej, w której moduły systemu Customer Service Automation są przechowywane i udostępniane przez producenta użytkownikom za pośrednictwem sieci Internet);

b/ model White Label (odsprzedaż licencji innym firmom, które sprzedawać będą produkt pod własną marką);

c/ integracja z kanałami e-commerce przy wykorzystaniu technologii automatyzujących obsługę internetowych kanałów sprzedaży.

Negocjacje mające doprowadzić do zawiązania spółki odpowiedzialnej za wprowadzenie na rynek amerykański Oferty Unified Factory S.A, dotyczyć mają w szczególności:

a/ określenia struktury akcjonariatu Spółki z podziałem na akcje objęte przez Partnera lub podmioty przez niego wskazane oraz przez Unified Factory S.A.;

b/ przygotowania strategii sprzedażowej Oferty Unified Factory S.A i związanych z tym kampanii marketingowych;

c/ uregulowania kwestii dotyczącej podziału obowiązków między akcjonariuszami w związku z przygotowaniem budżetu, jego realizacją i zarządzaniem projektem, w tym zarządzaniem finansowym, oraz przepływ środków finansowych w Spółce;

d/ powołania władz Spółki;

e/ rozliczenia przeprowadzonych działań i polityki dywidendowej Spółki.

Strony dołożą starań, aby negocjacje zostały zakończone najpóźniej w okresie 6 miesięcy od dnia podpisania Listu Intencyjnego.

List Intencyjny wskazuje ponadto, iż intencją Stron negocjacji jest przeprowadzenie szerokiej kampanii marketingowej, mającej na celu wypromowanie produktu na ww. rynkach. Dlatego wprowadzenie produktów Customer Service Automation na rynek amerykański i kanadyjski wymagać będzie znaczących nakładów finansowych, których doprecyzowanie nastąpi na dalszym etapie negocjacji.


List Intencyjny stanowi, iż z uwagi na dobro prowadzonych negocjacji, do czasu zawarcia Umowy o Współpracy nie zostanie ujawniona nazwa Partnera działającego na rynkach amerykańskim i kanadyjskim, będącego stroną Listu Intencyjnego.


Komentarz Zarządu

Zarząd Unified Factory S.A. ocenia, iż rozpoczęcie negocjacji oraz podpisanie Listu Intencyjnego może doprowadzić do zawarcia znaczącej Umowy o charakterze strategicznym dla dalszego rozwoju Spółki, której wartość z dużym prawdopodobieństwem przekroczy 20% kapitałów własnych Emitenta.

Zarząd Unified Factory S.A. jest przekonany, że pozycja rynkowa Partnera negocjacji, który samodzielnie lub przez podmioty z nią powiązane osobowo lub kapitałowo, oferuje produkty i usługi programistyczne skierowane do ponad tysiąca klientów z branży bankowej i ubezpieczeniowej, działających na rynkach Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej i Kanady, w tym do firm o zasięgu globalnym, potencjał wymienionych rynków oraz spodziewane nakłady poniesione na kampanie marketingowe związane z promocją na nowych rynkach rozwiązań technologicznych klasy Customer Service Automation służących automatyzacji sprzedaży i obsługi klienta w oparciu o algorytmy pamięci asocjacyjnej, w pełni uzasadnia fakt, iż podpisanie opisanego Listu Intencyjnego jest informacją o charakterze cenotwórczym i podlega raportowaniu.


Podstawa prawna: §6 ust. 14.1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".





Osoby reprezentujące spółkę:
Maciej Okniński - Prezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »