Reklama

BLACKPOIN (BPN): Poszerzenie dystrybucji na terenie Czech w kanale sprzedaży IT - raport 39

Zarząd Black Point S.A. (dalej "Emitent") informuje o poszerzeniu dystrybucji na terenie Czech w kanale sprzedaży IT, za pośrednictwem spółki Trédl Borgy CZ A.S. (Kontrahent). Klientami Tredl Borgy są min. sklepy Planeo i Euronics należące do HP Tronics oraz sklepy Proton z grupy Fast. Ponadto dystrybutor dociera do licznej grupy niezrzeszonych sklepów IT. W sumie daje mu to obecność w około 300 punktach sprzedaży w kanale IT. Do końca 2012 roku planowane jest rozpoczęcie sprzedaży w 150 sklepach obsługiwanych przez Kontrahenta, co oznacza znacznie zwiększenie dostępności produktów marki Black Point na czeskim rynku. Szacuje się również, iż sprzedaż ta, na koniec roku 2012 stanowić będzie min. 20% udziału w całej sprzedaży prowadzonej na rynku czeskim.

Reklama

Produkty marki Black Point na rynku czeskim dostępne są od końca 2008 roku. Można je znaleźć w sklepach sieci Globus, Electro World, są dystrybuowane za pośrednictwem indywidualnych partnerów sprzedaży.


Podstawa Prawna: §3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"





Osoby reprezentujące spółkę:
Kamila Yamasaki - Prezes Zarządu
Anna Skałecka - Vice-Prezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »