Reklama

ABPOL (ABP): Powrót Spółki na rynek prezerwatyw z nową marką

Spółka Abpol Company Polska S.A. z dniem 3 czerwca wprowadza do oferty nową markę prezerwatyw You&Me. Spółka posiada bardzo duże doświadczenie w tym segmencie rynku. Przez osiem lat prowadziła dystrybucję prezerwatyw, zdobywając ponad 20% udział w tej kategorii produktowej.

Reklama

Przy dystrybucji nowej marki Spółka chce wykorzystać posiadaną wiedzę oraz kontrakty handlowe. Prezerwatywy będą idealnym uzupełnieniem obecnej oferty firmy, a jednocześnie pozwolą wygenerować odpowiednio wysokie marże. Spółka przy wprowadzaniu nowej marki będzie wykorzystywać najlepsze dla tego typu produktów kanały dystrybucji tj, rynek convenience (stacje benzynowe i saloniki prasowe), sklepy ogólnospożywcze oraz sieci handlowe.


Rynek prezerwatyw w Polsce jest bardzo stabilny i wynosi około 150 mln zł w cenach detalicznych brutto. Spółka planuje w ciągu 3 lat osiągnąć minimum 10% udział w rynku


Wprowadzenie do oferty Spółki nowej marki prezerwatyw znacząco wpłynie na wzrost obrotów i poprawę wyników finansowych.



Osoby reprezentujące spółkę:
Olgierd Wejner - Prokurent

Załączniki

Dokument.pdf
Dowiedz się więcej na temat: tym | prezerwatywy | nowym

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »