Reklama

DCD (DCD): Pozytywne wyniki testów systemu HydroPlant w autobusach komunikacji miejskiej w Meksyku - raport 54

Zarząd spółki HydroPhi Technologies Europe S.A. informuje, iż powziął informację o tym, że spółka HydroPhi Technologies Group, Inc (“HPTG”) ogłosiła pozytywne wyniki testów systemu HydroPlant™ w trzech autobusach Rutas Unidas, największego przewoźnika komunikacji miejskiej w Meksyku.


Przeprowadzone przez rok testy wykazały zmniejszenie zużycia paliwa w przedziale 18%-21% w pojazdach wykorzystujących standardowy system elektryczny, w porównaniu do autobusów, które nie korzystają z systemu HydroPlant™.

Reklama


Natomiast zastosowanie dodatkowego zasilacza do alternatora do systemu HydroPlant™ umożliwia zwiększenie wydajności paliwa w przedziale 23-26%, w zależności od pory dnia.


Prezes Rutas Unidas, Jose Antonio Sanchez Escalante stwierdził, że instalacja technologii HydroPlant wraz z usprawnieniem w postaci zasilacza do alternatora stanowi opłacalne rozwiązanie technologiczne w zakresie zwiększenia wydajności paliwa i zwraca się w okresie ok. 9 miesięcy.


W załączeniu Emitent przekazuje list otrzymany przez HydroPhi Technologies Group, Inc od największego przewoźnika komunikacji miejskiej w Meksyku.


W związku z tym, że technologia stosowana w testach w Polsce jest identyczna z tą zastosowaną w Meksyku, Zarząd Emitenta oczekuje iż efekty testów prowadzone na europejskich autobusach będą równie atrakcyjne, co przełoży się na szybkie rozpoczęcie sprzedaży finalnych produktów w Polsce i Europie.


HPTG jest spółką notowaną na rynku OTC w USA, działającą w branży ‘clean technologies’, specjalizuje się w tworzeniu i rozwijaniu systemów “Hydrogen Hybrid™”, umożliwiających zmniejszenie zużycia paliwa oraz emisji spalin.


Spółka zależna Emitenta HydroPhi Technologies Europe Sp. z o.o. („HTE”) jest wyłącznym dystrybutorem i licencjobiorcą technologii HydroPhi Technologies Group, Inc. w Europie.


HTE otrzymała wyłączne prawa do wykorzystywania opatentowanej technologii HydroPlant™ na całą Europę, która polega na rozkładzie wody destylowanej na tlen i wodór oraz doprowadzeniu mieszanki do wlotu silnika autobusów i pojazdów ciężarowych, która działa jako katalizator spalania paliwa, zwiększający wydajność zużycia paliw do 30%, przy jednoczesnym zmniejszeniu emisji cząstek stałych do 60%.


W uznaniu Zarządu Emitenta pozytywne wyniki testów systemu HydroPlant™ przeprowadzonych w Meksyku potwierdzają skuteczność technologii w zakresie zmniejszenia zużycia paliwa oraz powinny istotnie wpłynąć na zainteresowanie ze strony firm transportowych, w tym Rutas Unidas w Meksyku, biorących udział w testach, na wdrożeniu rozwiązania technologii HydroPlant w swoich flotach pojazdów.



Podstawa prawna:

§ 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".



Osoby reprezentujące spółkę:
Wojciech Grzegorczyk - Prezes Zarządu

Załączniki

Dokument.pdf

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »