Reklama

PYLON (PYL): Pylon S.A. – zmiana logotypu marki

Emitent informuje o zmianach dokonanych w logotypie marki. Zadania podjęła się agencja reklamowa Kamikaze Sp. z o.o.. Celem zmian było odświeżenie wizerunku marki. Efektem prac jest odświeżony znak z zachowaną formą i kolorystyką a zmienioną typografią. Nowy logotyp, zgodnie z przyjętymi zasadami Emitenta, został objęty ochroną w Urzędzie Harmonizacji Rynku Wewnętrznego.

Reklama


Prezentację nowego logotypu znajdą Państwo w załączniku, zapraszamy do zapoznania się z nim.


§ 3 ustęp 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".



Osoby reprezentujące spółkę:
Mateusz Jujka - Prezes Zarządu

Załączniki

Dokument.pdf
Dowiedz się więcej na temat: oo | Marek

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »