Reklama

LUG (LUG): Raport miesięczny Emitenta za listopad 2011r.

Zarząd LUG S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport z bieżącej działalności Emitenta w listopadzie 2011 roku.

Reklama


Tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym:

Na podstawie RB 60/2010 Emitent wstrzymał publikację informacji na temat dynamiki przychodów ze sprzedaży krajowej i zagranicznej oraz struktury geograficznej przychodów w ujęciu narastającym. Dane w tym zakresie Emitent publikuje w skonsolidowanych raportach kwartalnych. Skonsolidowany raport kwartalny z wynikami po trzecim kwartale bieżącego roku został opublikowany 9 listopada.


Zestawienie raportów bieżących opublikowanych w listopadzie 2011 roku:

09.11.2011 - RB 34/2011 - Temat: Raport miesięczny Emitenta za październik 2011roku;


Zestawienie raportów okresowych opublikowanych w listopadzie 2011 roku:

09.11.2011 - RB 35/2011 - Temat: Skonsolidowany raport Grupy Kapitałowej LUG S.A. za III kwartał 2011 roku;

09.11.2011 - RB 36/2011 - Temat: Jednostkowy raport LUG S.A. za III kwartał 2011 roku;


Realizacja celów emisji:

O przebiegu procesu realizacji celów emisyjnych sformułowanych w odniesieniu do emisji akcji serii C Zarząd Spółki informował w następujących raportach bieżących: RB 35/2010, RB 39/2010, 59/2010.


Kalendarz inwestora - grudzień 2011:

Zarząd Emitenta nie przewiduje w okresie najbliższego miesiąca zdarzeń o charakterze planowanej komunikacji z inwestorami.


Podstawa prawna:

Ust. 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 r. "Dobre Praktyki Spółek notowanych na NewConnect"




Osoby reprezentujące spółkę:
Ryszard Wtorkowski - Prezes Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: LUG

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »