Reklama

FORPOSTA (FPO): Raport miesięczny Forposta S.A. za lipiec 2013 roku. - raport 15

Zarząd Forposta S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za lipiec 2013 r.

1. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym spółki, które w ocenie spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych.

W lipcu 2013 r. działania Spółki skupiły się nad rozwojem realizacji projektu Poczty Miejskiej oraz Międzymiejskiej planując wdrożenie docelowego modelu usługi w III kwartale 2013 roku. Podjęto działania finalizujące organizacje transportów liniowych pomiędzy agencjami, uzyskując wyceny na uruchomienie konkretnych tras. Okołotransportowe działania zawierające się w pozyskaniu wynajmu odpowiednich lokali do obsługi zakładanych wolumenów, zakupu wyposażenia, materiałów eksploatacyjnych już po etapach negocjacji trafiły do analiz prawnych i są na najlepszej drodze do ich ostatecznej finalizacji. Skupienie prac na realizacji operacyjnej podyktowane zostało chęcią intensyfikacji sprzedażowy w końcówce III i początku IV kwartału w postaci zintegrowanego produktu wspartego aplikacją integrującą operatorów rynku pocztowego w aplikacji WEB. Innowacyjność rozwiązania i zabezpieczenie realizacji zadań przez ponad 30 agencji w różnych regionach kraju gwarantuje pełne zabezpieczenie operacyjne dedykowanych klientom B2B produktów. Spółka powołała również rekrutacje na szereg kluczowych stanowisk min. Regionalnych Managerów Operacyjnych oraz Key Account Managerów rozbudowując dynamicznie struktury zarządcze. W wielu obszarach działań uzyskano finalne rekomendacje celem utrzymania zakładanego terminu oraz zapewnienia najwyższego poziomu przy realizowaniu nowych usług. Przetestowano wszystkie istotne ogniwa dotyczące oferowanych usług wraz z pełną realizacją procesów stworzonych przez Spółkę. W wyniku powyższego dokonano właściwych optymalizacji usprawniających działania operacyjne oraz komfort użytkowania systemu WEB przez klienta. Obecny stan przygotowań pozwala na możliwość wdrożenia komplementarnych usług w III kwartale, w którym też Spółka planuje dalsze poszerzenie siatki agencyjnej do poziomu większego niż 49 byłych miast wojewódzkich.

Reklama


2. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.

Raporty bieżące i okresowe opublikowane w systemie EBI w lipcu 2013 r.:

Raport bieżący nr 13/2013 z 12 lipca 2013 r. - Raport miesięczny Forposta S.A. za czerwiec 2013 roku.

Raporty bieżące opublikowane w systemie ESPI w lipcu 2013 r.:

Raport bieżący nr 2/2013 z 2 lipca 2013 r. - Wykaz akcjonariuszy posiadających co najmniej 5% głosów na WZA Forposta S.A. w dniu 27 czerwca 2013 roku.

Raporty Spółki są publikowane na bieżąco na stronie internetowej Spółki: www.forposta.pl, a także na stronach: www.newconnect.pl oraz www.gpwinfostrefa.pl.

3. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.

W lipcu 2013 r. wydano 8 800,00 zł ze środków pozyskanych z emisji akcji serii B na: działania promocyjno-reklamowe i na rozbudowę centrum obsługi klientów Do końca lipca 2013 r. wydano łącznie 96 100,00 zł ze środków pozyskanych z emisji akcji serii B.

4. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.

Do 14 września 2013 r. Spółka opublikuje raport miesięczny za sierpień.


Podstawa prawna: Pkt. 16 Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect



Osoby reprezentujące spółkę:
Tomasz Kuśmierski - Prezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »