Reklama

FORPOSTA (FPO): Raport miesięczny Forposta S.A. za lipiec 2014 roku. - raport 14

Zarząd Forposta S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za lipiec 2014 r.

1. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym spółki, które w ocenie spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych.

Lipiec 2014 w zakresie organizacji sprzedaży był miesiącem podobnym do poprzedniego kwartału i upłynął w dużej części na ofertowaniu oraz negocjacjach z Klientami posiadającymi znaczny potencjał nadawanego wolumenu. Spółka w dalszym ciągu kontynuuje działania mające na celu dodatkową penetrację rynku, której celem jest pozyskanie wolumenu na podstawie przetargów lokalnych i krajowych. Podjęcie działań w tych zakresach pozwala na zwiększoną rozpoznawalność firmy na rynku usług pocztowych i coraz lepsze pozycjonowanie marki ForPOSTA S.A. Najczęstszym problemem napotykanym w rozmowach handlowych w miesiącu lipcu, była nieobecność osób decyzyjnych, z powodu urlopów wypoczynkowych.

Reklama

System dotyczący obsługi korespondencji Klientów, nabrał ostatecznej formy jeśli chodzi o zawartość funkcjonalności. Wszelkie dodatkowe modyfikacje, wykonywane na prośby Klientów będą prawdopodobnie miały na celu charakter kwartalny i wdrażane będą zgodnie z priorytetami poszczególnych zgłoszeń. Przestrzeń serwerowa (dzierżawiona), w chwili obecnej wystarcza w zupełności na obsłużenie bieżącego wolumenu z bardzo istotnym zapasem na zlecenia interwencyjne.

W lipcu rozpoczęły się prace związane z rozszerzeniem działalności Spółki na obsługę przesyłek pozapocztowych oraz brokerskich, które mają na celu uzupełnienie oferty, zgodnie z oczekiwaniami Klientów Spółki. Planowane jest rozszerzenie oferty usług pocztowych poza teren kraju. Działania te mają na celu uzupełnienie oferty, zgodnie z zapytaniami płynącymi z krajowego jak i zagranicznego rynku usług pocztowych. Trend określający chęci znaczącego ograniczenia kosztów w każdym sektorze funkcjonujących przedsiębiorstw w dalszym ciągu pozwala na prowadzenie rozmów z praktycznie nieograniczoną ilością podmiotów, które poprzez formułowanie zapytań, pozwalają na tworzenie idealnie dopasowanych do potrzeb Klienta produktów. Prace nad projektami rozwojowymi mają charakter wdrożeniowy, jednak ze względu na unikatowy charakter projektu, szersze informacje w tym zakresie przekazywane będą w kolejnych raportach bieżących, zgodnie z postępem prowadzonych prac i działań sprzedażowych.

Siatka posiadanych przez Spółkę struktur, w dalszym ciągu ulega poszerzaniu. W chwili obecnej prowadzone rozmowy dotyczącą agentów interwencyjnych i backupowych w poszczególnych miastach. Celem takiego działania jest pełne zabezpieczenie usługi doręczeń listów w obsługiwanych przez Spółkę miastach.

W czerwcu przychody z nowej usługi wyniosły prawie dziesięć tysięcy złotych, co było na nieco niższym poziomie w stosunku do poprzedniego miesiąca w związku z sezonowym zmniejszeniem zleceń. Jednak aktywne działania sprzedażowe w okresie powakacyjnym skutkować powinny finalizacją kolejnych, rentownych umów cechujących się dużym potencjałem wolumenu w obszarze generowania nowej usługi.


2. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.

Raporty bieżące i okresowe opublikowane w systemie EBI w lipcu 2014 roku:

Raport bieżący nr 13/2014 z 10 lipca 2014 r. - Raport miesięczny Forposta S.A. za czerwiec 2014 roku.

Raporty bieżące opublikowane w systemie ESPI w lipcu 2014 roku:

Rb_ASO nr 3/2014 z 2 lipca 2014 r. - Wykaz akcjonariuszy posiadających co najmniej 5% głosów na WZA Forposta S.A. w dniu 26 czerwca 2014 roku.

Raporty Spółki są publikowane na bieżąco na stronie internetowej Spółki: www.forposta.pl, a także na stronach: www.newconnect.pl oraz www.gpwinfostrefa.pl.

3. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.

W lipcu 2014 r. wydano 310 300 tys. zł ze środków pozyskanych z emisji akcji na

system, serwer, działania promocyjno-reklamowe, operacyjne i na rozbudowę siatki obsługi klientów.


4. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.

Do 14 września 2014 r. Spółka opublikuje raport miesięczny za sierpień 2014 r.


Podstawa prawna: Pkt. 16 Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect



Osoby reprezentujące spółkę:
Tomasz Kuśmierski - Prezes Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: R.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »