Reklama

FORPOSTA (FPO): Raport miesięczny Forposta S.A. za listopad 2013 roku.

Zarząd Forposta S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za listopad 2013 r.

Reklama

1. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym spółki, które w ocenie spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych.

W listopadzie 2013 roku Forposta S.A. rozpoczęła działania w ramach pełnego wachlarza usług Poczty Miejskiej i Poczty Międzymiejskiej. Tym samym Spółka zrealizowała główne cele strategii rozwoju na lata 2012-13 przedstawione w dokumencie informacyjnym, będące celem emisji akcji serii B.

Poczta Miejska jest realizowana w 49 byłych i obecnych miastach wojewódzkich, polegająca na lokalnych odbiorach i doręczeniach korespondencji oraz przesyłek pocztowych.

Poczta Międzymiejska polega na odbiorach i doręczeniach korespondencji oraz przesyłek pocztowych pomiędzy 49 miastami wojewódzkimi realizowana przez sieć lokalnych agentów i sortowni.

Ponadto Spółka oferuje usługę dedykowanego dla klienta listonosza, który odbiera całą korespondencję oraz wszystkie przesyłki pocztowe z umówionego miejsca i o umówionym czasie. Uzupełnieniem oferty są ekspresowe doręczenia, które będą realizowane w kolejnym dniu roboczym po dniu odbioru w ramach usługi Poczty Miejskiej oraz do 3 dni od nadania w przypadku Poczty Międzymiejskiej.

Działania marketingowe oraz promocyjne wspomagające aktywność sprzedażową kilkudziesięciu konsultantów handlowych, pozwoliły na podpisanie pierwszych umów przez klientów na usługi Poczty Miejskiej i Międzymiejskiej. Wśród zainteresowanych usługami, którzy w chwili obecnej testują rozwiązania ForPOSTA S.A. są spółki z wielu branż, min.: spożywczej, konsultingowej, sanitarnej, usług ochrony i konwojowania. Duże zainteresowanie potwierdza również wielu kluczowych klientów z innych branż szacujących swoje wolumeny do doręczeń jako znaczne.

Pozytywne przyjęcie innowacyjnych rozwiązań pocztowych, oferowanych przez Spółkę jest zgodne z oczekiwaniami rynku oraz założeniami Spółki. Potwierdza to tym samym wcześniej przeprowadzone badania rynkowe. Obecna sytuacja pozwala już jednoznacznie potwierdzić właściwe ukierunkowanie strategii firmy, realizowanej konsekwentnie od momentu rozpoczęcia działań koncepcyjnych i jest ukoronowaniem kilkunastu miesięcy przygotowań nad wdrożonym modelem działania Poczty Miejskiej i Międzymiejskiej. Regularne pozyskiwanie nowych, stałych umów klienckich, zakłada stabilne budowanie wolumenów przeznaczonych do doręczeń w nadchodzącym roku.

Zaawansowane rozmowy w ramach rozszerzenia obszaru doręczeń to kolejny krok w dalszym etapie rozwoju Spółki (tj., obsługa doręczeń docelowo w ramach i pomiędzy 581 miastami). Działania te przynoszą już pierwsze efekty, umożliwiając realizację doręczeń na terenie kolejnych miast, tj., tych które nie stanowią byłych i obecnych miast wojewódzkich. Obserwowane duże zainteresowanie nowymi usługami Spółki, a także rozpoczęcie działania w ramach istniejącej siatki struktur pozwala na łatwiejsze praktyczne zobrazowanie modelu biznesowego i ukazanie kontrahentom korzyści płynących ze współpracy z ForPOSTA S.A.

2. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.

Raporty bieżące i okresowe opublikowane w systemie EBI w listopadzie 2013 roku:

Raport bieżący nr 18/2013 z 4 listopada 2013 r. - Uruchomienie usługi Poczty Miejskiej i Poczty Międzymiejskiej.

Raport bieżący nr 19/2013 z 14 listopada 2013 r. - Raport miesięczny Forposta S.A. za październik 2013 roku.

Raport kwartalny nr 20/2013 z 14 listopada 2013 r. - Raport kwartalny Forposta za III kwartał 2013 r.

Raporty bieżące nie były publikowane w systemie ESPI w listopadzie 2013 roku.

Raporty Spółki są publikowane na bieżąco na stronie internetowej Spółki: www.forposta.pl, a także na stronach: www.newconnect.pl oraz www.gpwinfostrefa.pl.

3. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.

W listopadzie 2013 r. wydano 134 tys. zł ze środków pozyskanych z emisji akcji serii B na: działania promocyjno-reklamowe i na rozbudowę centrum obsługi klientów. Do końca października 2013 r. wydano łącznie 366 tys. zł ze środków pozyskanych z emisji akcji serii B.

4. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.

Do 14 stycznia 2014 r. Spółka opublikuje raport miesięczny za grudzień 2013 r.


Podstawa prawna: Pkt. 16 Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect



Osoby reprezentujące spółkę:
Tomasz Kuśmierski - Prezes Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: R.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »