Reklama

FORPOSTA (FPO): Raport miesięczny Forposta S.A. za sierpień 2013 roku.

Zarząd Forposta S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za sierpień 2013 r.

Reklama

1. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym spółki, które w ocenie spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych.

Sierpień 2013 pozwolił Spółce na podpisanie długo negocjowanych umów z dostawcami zaawansowanych rozwiązań informatycznych. Najważniejszym krokiem pozwalającym na pełną automatyzację oferowanych usług, była formalizacja zakupu zintegrowanego systemu informatycznego. System posiada modułowy zakres funkcjonalności, które to dzięki wcześniej podjętym pracom przedwdrożeniowym zostały w znacznym stopniu przystosowane do zakresu wymagań Spółki i pozwoliły na podjęcie decyzji o wyborze najwłaściwszego zespołu wdrożeniowego. Wybrana firma wdrożeniowa posiada wiele lat doświadczeń w tworzeniu oprogramowania dla międzynarodowych firm operujących w dziedzinie usług kurierskich oraz korporacji zajmujących się sprzedażą usług i produktów. Porozumienie zawarte między firmami pozwoliło na znaczące zaangażowanie obydwu stron kontraktu, co przyczynia się do uruchomienia niezbędnych składowych już na obecnym etapie i umożliwia strukturom własnym oraz wszystkim klientom Spółki korzystanie z aplikacji ułatwiającej zamawianie oraz wysyłanie korespondencji i przesyłek pocztowych. Dodatkowo formalizacja ta umożliwia integrację stworzonych procesów w jedną spójną formę, która służy maksymalnemu zwirtualizowaniu możliwych do automatyzacji czynności. Spółka jako główny cel wdrożenia stawia minimalne zaangażowanie klienta, przy najwyższym poziomie kontroli jego korespondencji oraz przesyłek. Zamówienia dla klientów mogą być teraz realizowane w zakresie standardów 1-click, dla maksymalnego uproszczenia procesu podjęcia korespondencji i przesyłek. Zgodnie z realizacją założenia najwyższego poziomu kontroli, każdy użytkownik aplikacji otrzymuje możliwość monitorowania korespondencji oraz przesyłek pocztowych, statusów doręczenia, czy monitorowania w czasie rzeczywistym pozycji listonosza wraz z systemowym uzyskaniem potwierdzeniem doręczeń. Jest to absolutna nowość na rynku pocztowym! Wymienionych funkcjonalności nie uruchomiono do tej pory powszechnie na rynku usług pocztowych, a do tej pory zarezerwowane były one jedynie dla usług kurierskich.

Kolejną umową, której podpisanie miało miejsce w miesiącu sierpniu była umowa na realizację interaktywnej, korporacyjnej witryny www. W zakres umowy, wchodzą również mechanizmy pozwalające zamawiać automatycznie listonosza, wyszukiwać zakres obsługiwanych przez Spółkę aglomeracji, czy monitorować status przesyłek bez logowania do aplikacji. Zbieżność w czasie obydwu umów jest związana z celem osiągnięcia możliwie wysokiego dostosowania do siebie dwóch powiązanych ze sobą złożonych mechanizmów.

Dzięki wyżej opisanym finalizacjom Spółka jest w pełni gotowa do prowadzenia sprzedaży wg docelowych założeń wykorzystujących najnowsze technologie w zakresie doręczeń pocztowych, w jakości świadczonej dotychczas jedynie przez najlepsze firmy kurierskie.

Ponadto Spółka w dalszym ciągu poszerza strukturę agencyjną w największych miastach kraju. Podjęto również zdecydowane działania w zakresie organizacji korporacyjnego PR skupionego na budowaniu świadomości marki. Dzięki powyższym działaniom również zdecydowanie zdynamizowano działania handlowe w ramach rozbudowywanych ogólnopolskich struktur handlowych. Efekt tych wysiłków będzie widoczny w kolejnym kwartale.

Spółka w miesiącu sierpniu dokonała także opracowania i realizacji prac związanych z pełnym obrandowaniem struktur związanych z wprowadzonymi usługami Poczty Miejskiej i Międzymiejskiej. Zaprojektowano i oddano do produkcji wszelkie dokumenty oraz druki wewnętrzne i zewnętrzne, wymagane do pełnego zarządzania i realizacji usług doręczeń. Są to kolejne kroki mające na celu zapewnienie profesjonalnego świadczenia usług w dziedzinie doręczeń korespondencji oraz przesyłek pocztowych dla klientów Spółki z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Rozpoczęto również kolportaż nowych materiałów promocyjnych, związanych z wprowadzeniem do użycia systemu WEB.

2. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.

Raporty bieżące i okresowe opublikowane w systemie EBI w sierpniu 2013 roku:

Raport kwartalny nr 14/2013 z 9 sierpnia 2013 r. - Raport kwartalny Forposta za II kwartał 2013r.

Raport bieżący nr 15/2013 z 14 sierpnia 2013 r. - Raport miesięczny Forposta S.A. za lipiec 2013 roku.

Raporty bieżące nie były publikowane w systemie ESPI w sierpniu 2013 roku.

Raporty Spółki są publikowane na bieżąco na stronie internetowej Spółki: www.forposta.pl, a także na stronach: www.newconnect.pl oraz www.gpwinfostrefa.pl.

3. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.

W sierpniu 2013 r. wydano 15.200 zł ze środków pozyskanych z emisji akcji serii B na: działania promocyjno-reklamowe i na rozbudowę centrum obsługi klientów. Do końca sierpnia 2013 r. wydano łącznie 111.300 zł ze środków pozyskanych z emisji akcji serii B.

4. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.

Do 14 października 2013 r. Spółka opublikuje raport miesięczny za wrzesień.


Podstawa prawna: Pkt. 16 Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect



Osoby reprezentujące spółkę:
Tomasz Kuśmierski - Prezes Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: R.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »