Reklama

MILKPOL (MLP): Raport miesięczny Milkpol SA za luty 2013 roku. - raport 5

Zarząd "Milkpol" SA z siedzibą w Czarnocinie ("Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc luty 2013 roku.


I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych "Milkpol" SA:

W lutym 2013 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych "Milkpol" SA: (1) cena skupu surowca mleczarskiego, wykorzystywanego w produkcji realizowanej przez "Milkpol" SA, w lutym 2013 roku zmalała, w porównaniu do okresu analogicznego dla roku 2012, o 4,1%, przy czym ilość skupowanego mleka surowego w stosunku do ilości skupionej w analogicznym okresie roku 2012 zmalała o 3,3%; (2) wartość przychodów Spółki ze sprzedaży w lutym 2013 roku, w porównaniu do okresu analogicznego dla roku 2012, zmalała o 3,9%.

Reklama

W dniu 14 lutego 2013 roku Spółka opublikowała raport okresowy EBI Nr 4/2013 - Raport kwartalny Milkpol SA za IV kwartał 2012 roku, tj. za okres od dnia 1 października 2012 roku do dnia 31 grudnia 2012 roku, przedstawiający dane i wyniki finansowe Spółki za wskazany okres wraz z danymi narastająco za okres od 1 stycznia 2012 roku do 31 grudnia 2012 roku i danymi porównywalnymi za analogiczne okresy 2012 roku, co może mieć wpływ na rynkową wycenę akcji Spółki.

W miesiącu lutym 2013 roku Spółka przeprowadziła kampanię reklamową w prasie lokalnej, ogólnopolskiej prasie branżowej, a także w Radiu "Złote Przeboje", promującą markę "Czarnocin" oraz nowy produkt pod nazwą handlową "Gusto PREMIUM" - ser twarogowy w plasterkach w posypce smakowej (wprowadzony do sprzedaży w styczniu 2013 roku). Ponadto, w lutym 2013 roku na terenie Łodzi został otwarty pierwszy sklep patronacki, w którym można nabyć cały asortyment produktów Spółki. Przedmiotowe działania marketingowe związane są z realizacją strategii rozwoju Spółki mającej na celu zwiększenie wielkości oraz zasięgu sprzedaży wyrobów Spółki i mogą mieć wpływ na wyniki finansowe uzyskiwane przez Spółkę.

Poza wyżej wymienionymi, w okresie sprawozdawczym nie wystąpiły inne zdarzenia i tendencje w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogłyby mieć wpływ na kondycję finansową oraz wyniki finansowe Spółki.


II. Zestawienie istotnych wydarzeń korporacyjnych dotyczących Spółki, mających miejsce w miesiącu sprawozdawczym:

W lutym 2013 roku nie wystąpiły wydarzenia korporacyjne dotyczące Spółki.


III. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:

W okresie sprawozdawczym (tj. w lutym 2013 roku) Spółka opublikowała, za pośrednictwem systemu EBI, dwa raporty EBI:

(1) Raport Bieżący EBI Nr 3/2013 z dnia 13 lutego 2013 roku, Raport miesięczny Milkpol SA za styczeń 2013 roku,

(2) Raport Okresowy EBI Nr 4/2013 z dnia 14 lutego 2013 roku, Raport kwartalny Milkpol SA za IV kwartał 2012 roku.

W okresie sprawozdawczym (tj. w lutym 2013 roku) Spółka nie opublikowała, za pośrednictwem systemu ESPI, żadnego raportu ESPI.

Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.milkpol.com.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl.


IV. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:

W lutym 2013 roku nie były realizowane plany wykorzystania środków pochodzących z emisji akcji Spółki.


V. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:

Według wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca marca 2012 roku miały miejsce wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów.


Podstawa prawna: Pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".



Osoby reprezentujące spółkę:
Aleksandra Świerczyńska - Wiceprezes Zarządu
Magdalena Gałwa - Członek Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »