Reklama

MILKPOL (MLP): Raport miesięczny Milkpol SA za marzec 2015 roku - raport 7

Zarząd „Milkpol” SA z siedzibą w Czarnocinie („Spółka”) przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc marzec 2015 roku.


I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych „Milkpol” SA:

W marcu 2015 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych „Milkpol” SA: (1) cena skupu surowca mleczarskiego, wykorzystywanego w produkcji realizowanej przez „Milkpol” SA, w marcu 2015 roku zmalała, w porównaniu do okresu analogicznego dla roku 2014, o 22,4%, przy czym ilość skupowanego mleka surowego w stosunku do ilości skupionej w analogicznym okresie roku 2014 zmalała o 9,7%; (2) wartość przychodów Spółki ze sprzedaży w marcu 2015 roku, w porównaniu do okresu analogicznego dla roku 2014, zmalała o 8,7%.

Reklama

W związku z wprowadzeniem na rynek w miesiącu lutym 2015 roku dwóch nowych produktów: „Twój wędzony smak” (ser twarogowy o smaku wędzonym) oraz jogurt naturalny 2% tłuszczu, w marcu 2015 roku Spółka przeprowadziła kampanię reklamową nowych produktów oraz marki „Czarnocin” w postaci bilboardów reklamowych na terenie miasta Łodzi. Przedmiotowe działania (rozszerzenie asortymentu produktów „Milkpol” SA oraz marketingowa kampania reklamowa) związane są z realizacją strategii rozwoju Spółki mającej na celu zwiększenie wielkości oraz zasięgu sprzedaży wyrobów Spółki i mogą mieć wpływ na wyniki finansowe uzyskiwane przez Spółkę.

W oparciu o ramową umowę handlową zawartą przez Spółkę z kontrahentem (podmiotem z siedzibą w Polsce południowo-wschodniej, będącym właścicielem ogólnopolskiej sieci handlowej, zwanym dalej „Kontrahentem”), o której i o wykonywaniu której Spółka informowała, odpowiednio w treści raportów bieżących EBI: Nr 24/2014 z dnia 4 grudnia 2014 roku i Nr 4/2015 z dnia 11 lutego 2015 roku, Spółka w uzgodnieniu z Kontrahentem zamierza rozpocząć produkcję i dostarczanie pod marką własną Kontrahenta nowego produktu „twarogu sernikowego” (aktualnie Spółka produkuje i dostarcza produkt pod marką własną Kontrahenta – jogurt naturalny w różnych gramaturach). W ocenie Zarządu Spółki realizacja przedmiotowej umowy, a w tym w związku z planowanym rozszerzeniem asortymentu produktowego, może mieć skutki dla przyszłych wyników finansowych Milkpol SA.

Poza wyżej wymienionymi, w okresie sprawozdawczym nie wystąpiły inne zdarzenia i tendencje w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogłyby mieć wpływ na kondycję finansową oraz wyniki finansowe Spółki.


II. Zestawienie istotnych wydarzeń korporacyjnych dotyczących Spółki, mających miejsce w miesiącu sprawozdawczym:

W marcu 2015 roku nie wystąpiły istotne wydarzenia korporacyjne dotyczące Spółki.


III. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:

W okresie sprawozdawczym (tj. w marcu 2015 roku) Spółka opublikowała, za pośrednictwem systemu EBI, jeden raport EBI:

(1) raport bieżący EBI Nr 6/2015 z dnia 12 marca 2015 roku, Raport miesięczny Milkpol SA za luty 2015 roku.

W okresie sprawozdawczym (tj. w marcu 2015 roku) Spółka nie opublikowała, za pośrednictwem systemu ESPI, żadnego raportu ESPI.

Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.milkpol.com.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl.


IV. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:

W marcu 2015 roku nie były realizowane plany wykorzystania środków pochodzących z emisji akcji Spółki.


V. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:

Według wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca kwietnia 2015 roku miały mieć miejsce wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów.


Podstawa prawna: Pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA z dnia 31 marca 2010 roku – „Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect”.



Osoby reprezentujące spółkę:
Aleksandra Świerczyńska - Prezes Zarządu
Magdalena Gałwa - Członek Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »