Reklama

MERIT (MEI): Raport miesięczny za czerwiec 2013 r. - raport 15

Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy z dnia 31 marca 2010 r. Zarząd MERIT INVEST S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za czerwiec 2013 roku.


I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych MERIT INVEST S.A.


W kontekście realizacji projektu internetowego znaczenie ma rozwój rynku reklamy internetowej. Według prognozy rynek reklamy internetowej w Polsce urośnie w ciągu najbliższych 4 lat o blisko 60 procent. Przewiduje się także ponad 4-krotny wzrost wydatków na marketing dla urządzeń mobilnych.

Reklama

Raport opublikowany przez IAB Polska wskazuje, że spośród kanałów używanych do reklamy online, największy wzrost notuje marketing w wyszukiwarkach (SEM) z 19-procentową dynamiką wzrostu w pierwszym półroczu 2012 roku. Coraz mniej popularna robi się reklama display, która prawdopodobnie w 2012 roku ustąpiła z pozycji lidera. Najgorzej wypadła reklama e-mail, która to zanotowała spadek aż o 11 procent.


II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.


W czerwcu 2013 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raporty:


- 2013-06-13 RB 13/2013 Raport miesięczny za maj 2013 roku.

- 2013-06-25 RB 14/2013 Uchwały Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia z dnia 25 czerwca 2013 roku.


W czerwcu 2013 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości raport za pośrednictwem systemu ESPI:


- 2013-06-25 RB 5/2013 Wykaz Akcjonariuszy posiadających, co najmniej 5% głosów na Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu w dniu 25 czerwca 2013 r.


III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.


W miesiącu czerwcu br. Emitent promował platformę inwestorską www.e-contest.p poprzez szereg prezentacji i spotkań indywidualnych, a także innych działań marketingowych. Wspomniane działania marketingowe przyczyniły się do zwiększenia liczby zarejestrowanych użytkowników do ponad 600 podmiotów (stan na koniec czerwca 2013r.). Akcja promocyjna platformy inwestorskiej ma trwać do końca września 2013 roku. Do końca tego okresu będzie też trwała promocja zwalniająca wszystkich użytkowników z opłat za korzystanie z pełnej wersji platformy.


Emitent realizował usługi w ramach podpisanych umów doradczych. Ponadto Emitent prowadził rozmowy i przeprowadzał analizy firm, które zamierzają ubiegać się o pozyskanie finansowania poprzez rynki GPW, NewConnect i Catalyst.


W dniu 25 czerwca br. miało miejsce Zwyczajne Walne Zgromadzenia (treść uchwał znajduje się w raporcie 14/2013 z dnia 25 czerwca br.)


IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu sierpniu, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.


Raport miesięczny za miesiąc lipiec.



Osoby reprezentujące spółkę:
Mirosław Stępień - Prezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »