Reklama

ORGANIC (ORG): Raport miesięczny za Czrewiec 2013 - raport 18

Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy z dnia 31 marca 2010 r. Zarząd Organic Farma Zdrowia S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport za czerwiec 2013 r.:

Reklama

I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.


1. Podczas dorocznej, międzynarodowej konferencji Organic Marketing Forum w Warszawie, w której wzięło udział kilkuset uczestników z ponad 20 krajów, już drugi raz zorganizowano ranking najlepszych sieci i sklepów z ekologiczną żywnością. Ponownie za najlepszą sieć w Polsce uznano sieć Delikatesów Organic Farma Zdrowia. W kategorii małych sklepów, trzecie miejsce przyznano Delikatesom Organic Farma Zdrowia w Centrum Handlowym Poznań Plaza.


2. Doceniając ogromne znaczenie i rolę marketingu oraz PR, Zarząd Spółki zdecydował o utworzeniu własnego działu marketingu (do tej pory Spółka korzystała wyłącznie z usług firm zewnętrznych). Wybrano kandydatkę na szefa działu, która od 1 lipca podjęła działania mające na celu wzmacnianie marki i promowanie zdrowego stylu życia poprzez zdrowe odżywianie przy wykorzystaniu ekologicznej żywności, kosmetyków i innych produktów organicznych.


3. W celu podnoszenia w sposób ciągły kwalifikacji i kompetencji wszystkich pracowników, Zarząd podpisał z firmą ekspercką umowę na przygotowanie dla Spółki dedykowanej platformy e-learningowej oraz kilku pierwszych cykli szkoleniowych, według których już od jesieni będą szkolić się pracownicy całej sieci Delikatesów. Zarząd jest przekonany, że osiągnięcie najwyższych standardów pracy, obsługi klientów i jakości jest możliwe tylko poprzez permanentne podnoszenie kompetencji pracowników każdego szczebla.


II. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.


1. Do 14-ego sierpnia opublikowany zostanie raport miesięczny za lipiec 2013 roku.

2. 14 sierpnia opublikowany zostanie raport za II kwartał 2013 roku.


III. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.


1. Raporty EBI:


a. 15/2013 - Raport miesięczny za maj 2013 - opublikowany dnia 14.06.2013

b. 16/2013 - Zawarcie dwóch umów z Bankiem BZ WBK S.A. - opublikowany dnia 17.06.2013


2. Raporty ESPI:


Spółka nie publikowała raportów w tym systemie.


IV. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym raportem:


1. W czerwcu Spółka odebrała lokal w Galerii Katowickiej i przystąpiła do prac budowlanych i aranżacyjnych, w ramach których powstaną kolejne Delikatesy sieci Organic Farma Zdrowia. Lokal ma powierzchnię 135 m2 co oznacza, że będą to największe Delikatesy sieci poza Warszawą. Otwarcie planowane jest na początek jesieni br.



Osoby reprezentujące spółkę:
Sławomir Chłoń - Prezes Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: uchwały | ORGANIC | R.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »