Reklama

ORGANIC (ORG): Raport miesięczny za Listopad 2012

Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy z dnia 31 marca 2010 r. Zarząd Organic Farma Zdrowia S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport za Listopad 2012r.:

Reklama

I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.


1. Zarząd podpisał w listopadzie umowę w ramach, której odkupił od poprzednich właścicieli sklep z żywnością ekologiczną w Krakowie przy ulicy Kazimierza Wielkiego 43. Sklep ma powierzchnię całkowitą 80m2 i działa od blisko 3 lat a od ponad roku posiada również sklep internetowy. Spółka natychmiast przystąpiła do remontu i rewitalizacji sklepu w ramach przyjętej dla całej sieci koncepcji architektoniczno-wizualnej. Planowana data ponownego otwarcia sklepu to 12 grudnia.

2. Odkup sklepów sprzedających żywność ekologiczną i naturalną od ich poprzednich właścicieli jest

jedną z przyjętych form pozyskiwania lokali do sieci delikatesów pod marką spółki. Jest to już 7 sklep sieci pozyskany od poprzednich właścicieli.

3. Listopad był okresem bardzo intensywnej pracy nad nowymi projektami marketingowymi, które będą uruchomione na przełomie roku oraz w pierwszym kwartale 2013 roku.

4. W tym okresie również, dla podniesienia kwalifikacji i kompetencji kadry menadżerskiej, przeprowadzone zostały szkolenia z zakresu zarządzania personelem i kategoriami produktowymi dla całego, kilkudziesięcioosobowego zespołu kierowniczego w spółce.

II. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.


1. Do 14 Stycznia 2013 opublikowany zostanie raport miesięczny za Grudzień 2012.


III. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.


1. Raporty EBI:


a. 21/2012 - Raport miesięczny za Październik 2012 - opublikowany dnia 14.11.2012

b. 22/2012 - Raport za III Kwartał 2012 roku - opublikowany dnia 14.11.2012


2. Raporty ESPI:


W Listopadzie 2012 Spółka nie publikowała raportów w tym systemie.


IV. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym raportem:


1. W ramach rozwoju sieci delikatesów Organic Farma Zdrowia, w listopadzie został zakupiony (od poprzednich właścicieli), sklep z żywnością ekologiczną w Krakowie przy ulicy Kazimierza Wielkiego 43. Sklep ma powierzchnię całkowitą 80m2 i działa od blisko 3 lat. Spółka natychmiast przystąpiła do remontu i rewitalizacji sklepu w ramach przyjętej dla całej sieci koncepcji architektoniczno-wizualnej.


2. W ramach nowej strategii marketingowej w listopadzie trwała bardzo intensywna praca nad nowymi projektami marketingowymi, które będą uruchomione na przełomie roku oraz w pierwszym kwartale 2013 roku.



Osoby reprezentujące spółkę:
Sławomir Chłoń - Prezes Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: uchwały | R. | marca | ORGANIC | farma

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »