Reklama

IAI (IAI): Raport miesięczny za listopad 2013 r. - raport 28

Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect" Zarząd IAI S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za listopad 2013 roku.

Reklama


I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych IAI S.A.


Spółka w listopadzie wprowadziła na rynek zupełną nowość, czyli IAI Scanner i po raz kolejny potwierdziła pozycję lidera technologicznego na swoim rynku. Ponadto Spółka zaprezentowała nowe rozwiązania mobilne oparte o Responsive Web Design i zdobywa rynek rezerwacji internetowych z usługą IdoSell Booking. Dzięki systematycznemu rozwoju swoich usług i zdobywaniu kolejnych klientów, przychody ze sprzedaży w listopadzie kolejny raz rosły w szybki tempie i według szacunków Zarządu osiągnęły poziom ponad 770 tysięcy złotych netto.


IAI Scanner jest jedną z najważniejszych premier Spółki w 2013 roku. Jest to rozwiązanie znane z bardzo dużych sklepów internetowych lub firm logistycznych, a od listopada br. dostępne jest dla każdego sklepu internetowego. Jest to aplikacja łącząca ręczne kolektory danych z chmurą IAI‑Shop.com i automatyzująca operacje magazynowe w sklepach internetowych. Dzięki temu przyspiesza je oraz eliminuje omyłki, przez co zdecydowanie zwiększa efektywność działania sklepów internetowych.


Magazynierzy w sklepie internetowym wykorzystującym kolektory danych z czytnikami kodów kreskowych mogą obsługiwać zamówienia i dostawy naciskając spust kolektora. Wszystkie operacje związane z obsługą zamówienia internetowego wykonają się automatycznie. Rozwiązanie jest zupełnie nowatorskie na masowym rynku systemów do obsługi handlu internetowego i doskonale wpisuje się w potrzeby średnich i dużych, profesjonalnych sprzedawców, którzy są główną grupą docelową Spółki. Spółka zrealizuje przychody ze sprzedaży IAI Scanner jeszcze w 2014 roku.


Dzięki najnowszym standardom opisu stron, możliwe jest tworzenie stron internetowych, które dynamicznie dostosowują się do możliwości ekranu urządzenia jakim przeglądamy stronę. Technika tworzenia takich stron nazywa się Responsive Web Design (RWD) lub po polsku "stronami responsywnymi". Ponieważ Spółka zawsze zapewnia klientom IAI swobodę wyboru i umożliwia maksymalizację korzyści, przy ograniczeniu kosztów, wprowadziła na rynek gotowy do wykorzystania szablon sklepu wykonany w technologii RWD. Rynek zakupów mobilnych rozwija się w bardzo szybkim tempie i sklepy, które nie będą przygotowane do obsługi swoich klientów korzystających z smartphonów lub tabletów, będą przez nich ignorowani. Natomiast przychody Spółki są silnie powiązane z przychodami sklepów, które obsługuje. Dlatego Spółka dostarcza swoim klientom najlepsze narzędzie do sprzedaży mobilnej i internetowej, aby zapewnić im wzrosty przychodów w następnych latach. Aby utwierdzić swoich klientów w konieczności inwestycji w rozwiązania mobilne Spółka opublikowała na swoich stronach internetowych raport swojego partnera, PayPal, podkreślający wzrost m-commerce.


Usługa Spółki, IAI-Shop.com, jest pierwszą i jedyną usługą e-commerce, która jest zintegrowana z największą w Polsce firmą badawczą - Gemius. Dzięki integracji wprowadzonej w listopadzie każdy klient IAI-Shop.com ma darmowy dostęp do najnowszej usługi gemiusShopMonitor, która pozwala na tzw. analizę porównawczą. Klienci IAI-Shop.com otrzymują nie tylko zestaw informacji związanych z aktywnością na stronie, ale również zestawienie porównawcze wyników sklepu, z ogólnymi wynikami danej branży e-commerce. GemiusShopMonitor to pierwsze tak dokładne badanie rynku e-commerce na świecie. Oprócz typowych danych generowanych na podstawie analityki webowej, produkt uwzględnia specyfikę poszczególnych branż, dzięki czemu sklepy będą dostawały raporty dostosowane do ich potrzeb. Gemius jest świetnie rozpoznawalną marką w Polsce i dzięki tej integracji Spółka zdobyła sporo publikacji w mediach, co przekłada się na wzrost rozpoznawalności marki. Ponadto dostarczenie swoim klientom istotnych informacji handlowych pozwoli im na zwiększenie sprzedaży i zdystansowanie konkurencji. A to przez opłaty abonamentowe, prowizje z tytułu płatności lub usług kurierskich, przełoży się na przychody Spółki.


Budowanie lojalności klientów jest jednym z podstawowych wyzwań sklepów internetowych w drodze do budowania rozpoznawalnej marki i zwiększania przychodów. Dlatego, dbając o interes swoich klientów, Spółka stale rozwija mechanizmy tworzenia programów lojalnościowych w e-sklepach. Nowe rozwiązania pozwala zgromadzone przez klientów punkty lojalnościowe wymieniać na rabaty jednorazowe na składane zamówienie lub na rabaty na stałe przypisane do klienta. Wprowadzenie tego rozwiązania przełoży się na dalszy wzrost przychodów obsługiwanych sklepów internetowych, a w konsekwencji na przychody Spółki.


Dalej pracując nad internacjonalizacją oferty oraz dostarczanie profesjonalnych usług dla międzynarodowego handlu internetowego Spółki w listopadzie zaprezentowała integrację usługi IAI‑Shop.com z czeskimi porównywarkami cen Heureka.cz oraz Zbozi.cz. Daje to kolejną możliwość dla polskich i niemieckich sklepów internetowych na ekspansję na rynek czeski.


Zainteresowanych szczegółową listą wszystkich nowości wprowadzonych w listopadzie 2013 zachęcamy do sprawdzenia strony internetowej IAI S.A: http://www.iai-shop.com/pr-press-release.phtml?month=201311


Duża innowacyjność i inwestycje w poprawę wydajności i jakości obsługi klientów silnie wspierane działaniami promocyjnymi, szczególnie PR, podjęte od początku 2010 roku przynoszą pozytywny w postaci nowych zamówień i rosnącego zainteresowania mediów oraz klientów Spółką.


II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.


W listopadzie 2013 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raporty:

1. 8 listopada 2013 r. - Raport miesięczny za październik 2013 r.

2. 14 listopada 2013 r. - Raport okresowy za III kwartał 2013 r.


W listopadzie 2013 roku Spółka nie przekazała do publicznej wiadomości żadnych raportów przez system ESPI.


III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.


IAI S.A. realizuje aktualnie projekty inwestycyjne, przy których wykorzystywane są m.in. środki pochodzące z emisji akcji serii C. Są to przede wszystkim: zwiększanie zatrudnienia, przeprowadzenie ekspansji zagranicznej oraz stały rozwój usługi i penetracja rynku polskiego.


Z uwagi na dokonywane inwestycje oraz posiadane przed emisją akcji serii C własne środki finansowe trudno jest jednoznacznie określić skalę wykorzystania środków pochodzących z emisji przy realizacji poszczególnych projektów.


Środki pozyskane z emisji wykorzystywane są zgodnie z celami emisyjnymi tzn. zwiększenia udziału w rynku polskim i dokonania ekspansji zagranicznej.


IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu grudniu 2013 i styczniu 2014, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.


W grudniu br. i styczniu 2014 r. będą miały miejsce następujące wydarzenia korporacyjne Emitenta:

1. początek stycznia 2014 r. - raport miesięczny za grudzień 2013 r.


Zawsze aktualny kalendarz oraz archiwalne raporty można sprawdzić na stronach internetowych IAI S.A. w dziale relacji inwestorskich

Osoby reprezentujące spółkę:
Paweł Fornalski - Prezes Zarządu
Sebastian Muliński - Wiceprezes Zarządu

Załączniki

Dokument.pdf
Dowiedz się więcej na temat: R.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »