Reklama

MGMSYS (MGM): Raport miesięczny za listopad 2015 roku.

1. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym spółki, które w ocenie spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych.

Reklama

W listopadzie Spółka realizowała kolejne etapy umów związanych z budową systemów B2B dla swoich klientów. Prowadzono szereg działań i rozmów odnośnie zwiększania sprzedaży w kraju i za granicą.

Spółka prowadziła szereg działań związanych z realizacją dotychczas pozyskanych kontraktów oraz kontynuowała intensywne negocjacje odnośnie pozyskania nowych klientów w sprawie objęcia opieką informatyczną. Spółka pozyskiwała nowych kontrahentów m.in. na dostawę i instalację infrastruktury typu BLADE w urzędzie miasta Katowice, na rozszerzenie ilości licencji LANDesk w międzynarodowej firmie produkcyjnej z branży automotive.

Do MGM Systems S.A. zgłosił się klient w sprawie konsultacji i ustalenia planu rozwoju infrastruktury informatycznej na rok 2016. Zakończono wdrożenie sali komputerowej ze sprzętem typu high-end oraz rozszerzenie sali szkoleniowej o kolejne terminale all-in-one dla Centrum Eksperckie Policji Wojskowych NATO.

Firma branży automotive złożyła zamówienie na wdrożenie produkcyjne Citrix Xendesktop i opiekę nad wdrożonym rozwiązaniem.

Spółka prowadzi negocjacje z firmą z branży turystycznej sprawie objęcia pełną opieką informatyczną jednego z hoteli.

Firma MGM Systems S.A. została zaproszona do dialogu technicznego: z jednostką rządową na dostawę sprzętu komputerowego wraz z instalacją okablowania niskoprądowego i monitoringu wizyjnego. Spółka rozpoczęła dialog techniczny w sprawie wsparcia informatycznego w jednostce kultury we Wrocławiu (Ognisko Kultury Plastycznej).


Spółka zależna TeleTechnika Sp. z o.o. realizowała kontrakty zawarte w bieżącym i poprzednich miesiącach. Prace dotyczyły m.in. instalacji niskoprądowych i elektrycznych, serwisu instalacji CCTV, serwis systemu SKD, prac serwisowych, instalacji CCTV IP, instalacji oświetlenia placu budowy.


Poza wymienionymi w otoczeniu rynkowym Spółki nie wystąpiły zdarzenia, które mogą mieć istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Spółki.

2. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.

Raporty bieżące i okresowe opublikowane w systemie EBI w listopadzie 2015 roku:

Raport kwartalny nr 25/2015 z 13 listopada 2015 roku - Raport kwartalny MGM Systems S.A. za III kwartał 2015 r.

Raport bieżący nr 26/2015 z 13 listopada 2015 roku - Umowa na wykonanie robót teletechnicznych i niskoprądowych.

Raport bieżący nr 27/2015 z 13 listopada 2015 roku - Raport miesięczny za październik 2015 roku.


Raporty bieżące nie były publikowane w systemie ESPI w listopadzie 2015 roku.


Raporty spółki są publikowane na bieżąco na stronie internetowej spółki: www.mgmsystems.pl, a także na stronach: www.newconnect.pl oraz www.gpwinfostrefa.pl

3. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.

Nie dotyczy.

4. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.

Do 14 stycznia 2016 r. Spółka opublikuje raport miesięczny za grudzień 2015 r.


Podstawa prawna: Pkt. 16 Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect



Osoby reprezentujące spółkę:
Andrzej Matuła - Członek Zarządu
Grzegorz Sawicki - Członek Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: Listopad 2015

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »