Reklama

IAI (IAI): Raport miesięczny za listopad 2017 r.

Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku „Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect” Zarząd IAI S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za listopad 2017 roku.

Reklama


I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych IAI S.A.


Przychody Spółki według szacunków Zarządu kolejny miesiąc z rzędu rosną w tempie powyżej 60% rocznie. W listopadzie 2017 r. wyniosły one ok. 2,93 mln złotych netto, co oznacza wzrost o 61% wobec listopada 2016 roku. Kolejne zaprezentowane poniżej nowości, w przyszłości zapewnią dalsze dynamiczne wzrosty przychodów Spółki.


Informacje dotyczące IAI-Shop.com (IdoSell Shop):

IAI udostępniła możliwość stworzenia własnego schematu (1) zawierającego indywidualne ustawienia kolorystyczne dostosowane do brandingu sklepu. I ten mechanizm jest od razu połączony z standardowymi szablonami aukcji (2). Co jest kompleksowym rozwiązaniem wspierającym wszechstronną komunikację marki sklepu. Przygotowany schemat może być następnie wykorzystywany w standardowym template sklepu jak również w jego domyślnych szablonach wiadomości e-mail oraz aukcji. Pozwala to na większą swobodę w zakresie indywidualnego dopasowania kolorystyki do własnych potrzeb Klienta bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W przypadku sklepów, które muszą być uruchomione szybko i w niskim budżecie jest to idealne rozwiązanie minimalizujące koszty oraz „time to market”. Z drugiej strony zapewnia bardzo estetyczny wygląd, spójną komunikację i olbrzymią funkcjonalność IAI-Shop.com (IdoSell Shop). W ten sposób Spółka ułatwia start nowych sklepów obecnych i przyszłych klientów, co przekłada się na jej przychody z abonamentów i prowizji.

Zupełnie nowy STANDARD Catalog to elektroniczny katalog produktów, który umożliwia prezentację towarów, budowanie relacji z klientami i wszystkie możliwości sklepów związane z pozycjonowaniem i marketingiem, ale bez możliwości składania zamówienia przez internet. Szablon STANDARD Catalog w nowym wydaniu charakteryzuje się nowoczesnym i minimalistycznym designem. Szablon STANDARD Catalog posiada wiele stref banerowych i opisowych CMS. Duże zdjęcia produktów są prezentowane w odpowiedniej proporcji do treści katalogu. To co wyróżnia internetowy katalog od standardowej papierowej wersji to, m.in. możliwość wprowadzania szybkich korekt i zmian w treści. Z wykorzystaniem narzędzi SEO i innych narzędzi marketingowych można odnaleźć katalog w wynikach wyszukiwania (np. w wyszukiwarce ( Google ), bez bezpośredniego kontaktu z klientem np. na targach branżowych, emailowo lub telefonicznie. Katalog można łatwo i w nieograniczony sposób udostępniać wszystkim zainteresowanym osobom, bez względu na odległość. Dedykowany dla wszystkich osób, przykładających dużą wagę do prezentacji swoich towarów i usług, ale jednocześnie niepotrzebujących standardowego sklepu internetowego. To otwarcie na nowy rodzaj klienta, czyli firm, która potrzebuje prezentacji i promocji oferty, ale sprzedaż opiera np. o model bezpośredni, na przykład na targach lub wystawach.


Kolejną zmianą w templatach sklepów, która idealnie trafia w świąteczny szczyt zakupowy jest możliwość dodania na liście towarów filtra "Wysyłka w 24h". Znacznie ułatwia to kupującym podjęcie decyzji o wyborze towaru, jeżeli mają pewność, że zostanie ona błyskawicznie zrealizowana. To przekłada się na wyższą konwersję sklepów. Opcja jest przydatna w sklepach, które wysyłają zamówienia w ciągu 24h od ich złożenia, ale nie z każdego magazynu realizują zamówienia w takim standardzie lub część towarów ściągają w modelu just-in-time. Wtedy mogą łatwo pozwolić kupującym wybrać to co faktycznie będzie wysłane w 24h. Zwiększenie konwersji, to zwiększenie sprzedaży w sklepach korzystających z IAI-Shop.com (IdoSell Shop). To przekłada się przez prowizje oraz wyższe abonamenty, na wyższe przychody Spółki.


Jedną z wielu zalet korzystania z modelu SaaS jest pewność klientów, że sklep będzie dostosowany w sposób automatyczny i standardowy do zmieniającego się otoczenia prawnego lub integracyjnego. Właściciele tysięcy sklepów nie muszą przy każdej zmianie w otoczeniu sklepu inwestować w realizację zmian w oprogramowaniu lub templateach obciążając tym swoich pracowników lub korzystać z zewnętrznych agencji i być zdanym na ich ceny lub kolejki. W modelu SaaS firma dostarczająca usługę dba, żeby jej klienci bezpiecznie sprzedawali jak najwięcej. Dlatego przy okazji takich zmian robi to nieinwazyjnie, bezpiecznie i efektywnie dla ich biznesu. Podobnie jest w obecnej sytuacji, kiedy serwis Allegro.pl zmienia warunki wystawiania aukcji na zasady ujednoliconego opisu ofert. Oferty sprzedawców, którzy nie dostosują swoich szablonów przed wprowadzeniem zmian, przestaną być widoczne dla kupujących w tym serwisie. Choć zmiana wchodzi w życie od lutego 2018 roku Spółka dbając o biznes klientów już teraz dostosowała wystawianie aukcji z panelu sklepu do nowych zasad ujednoliconego opisu ofert na Allegro. W ten sposób zapewniona jest ciągłość sprzedaży sklepów korzystających z integracji IAI-Shop.com z serwisem Allegro, a większa sprzedaż sklepów wprost przekłada się na wyższe przychody Spółki.



Informacje dotyczące IdoSell Booking (więcej: http://www.idosell.com/pl/booking/blog)

W poprzednim raporcie Spółka komunikowała wprowadzenie do IdoSell Booking (http://www.idosell.com/pl/booking/) nowego mechanizmu zarządzania cenami na kalendarzu rezerwacji oraz wprowadzenie kolejnych kalendarzy, w tym do zarządzania cenami OTA. Do tej pory nie było możliwości modyfikacji ceny tylko w serwisach OTA (tj. eholiday.pl, Booking.com, Expedia itp.), a ulepszony kalendarz zarządzania cenami, pozwala na modyfikację tylko samych cen w serwisach OTA bez zmiany cen w Widgecie. Czyli można stosować inne polityki cenowe dla serwisów które pobierają prowzję oraz dla gości wynajmujących pokój bezpośrednio. To pozwala klientom IdoSell Booking tworzyć bardziej indywidualne strategie cenowe w zależności od opłacalności danego kanały dystrybucji oferty. W efekcie przełoży się to na zwiększenie przychodów ze sprzedaży, a to przez abonamenty i prowizje na przychody IAI.


Ponadto komunikacja klienta IdoSell Booking (http://www.idosell.com/pl/booking/) została rozbudowana o kanał SMS. Wcześniej wiadomości transakcyjne wysyłane były e-mailami. Jeżeli gość hotelowy był w drodze, to mógł wiadomość odczytać z opóźnieniem, SMS jest dużo bardziej dostępny. IdoSell Booking posiada rozbudowane narzędzie, do wysyłki wiadomości transakcyjnych do rezerwujących, wykorzystując do tego kanały e‑mail, a teraz także SMS. Można zarządzać wysyłką i edytować treść takiej wiadomości, którą otrzymuje gość. IAI przygotowało 10 szablonów informacji SMS, w których rekomenduje wysyłanie SMS do rezerwujących.


Dzięki wprowadzeniu integracji z Google Tag Managerem, klient IdoSell Booking (http://www.idosell.com/pl/booking/) ma ułatwioną pracę z licznymi kodami marketingowymi (Google AdWords, Analytics, Facebook, Doubleclick oraz wiele innych), które pozwalają na śledzenie, mierzenie i akcje marketingowe do użytkowników strony. Dzięki niemu praca SEM managera przebiega szybciej i sprawniej, kampanie klientów IdoSell Booking są lepiej dostosowane do rynku, sezonu i klientów, a przez to rośnie ruch na ich stronach. To powoduje więcej zamówień i wyższe prowizje dla IAI.


Zainteresowanych szczegółową listą wszystkich nowości wprowadzonych w listopadzie 2017 zachęcamy do sprawdzenia strony internetowej IAI S.A: http://www.idosell.com/pl/corp/ir-news/


Duża innowacyjność i inwestycje w poprawę wydajności i jakości obsługi klientów silnie wspierane działaniami promocyjnymi, szczególnie PR, podjęte od debiutu w 2009 roku, przynoszą pozytywny w postaci nowych zamówień i rosnącego zainteresowania mediów oraz klientów Spółką.


II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.


W listopadzie 2017 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raporty:

1. 8 listopada 2017 r. – Raport miesięczny za październik 2017 r.

2. 14 listopada 2017 r. - Raport okresowy za III kwartał 2017 roku


W listopadzie 2017 roku Spółka nie przekazała do publicznej wiadomości żadnego raport przez system ESPI.


III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.


IAI S.A. realizuje aktualnie projekty inwestycyjne, przy których wykorzystywane są m.in. środki pochodzące z emisji akcji serii C. Są to przede wszystkim: zwiększanie zatrudnienia, przeprowadzenie ekspansji zagranicznej oraz stały rozwój usługi i penetracja rynku polskiego.


Z uwagi na dokonywane inwestycje oraz posiadane przed emisją akcji serii C własne środki finansowe trudno jest jednoznacznie określić skalę wykorzystania środków pochodzących z emisji przy realizacji poszczególnych projektów.


Środki pozyskane z emisji wykorzystywane są zgodnie z celami emisyjnymi tzn. zwiększenia udziału w rynku polskim i dokonania ekspansji zagranicznej.


IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w grudniu 2017 i styczniu 2018 roku, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.


W grudniu 2017 i styczniu 2018 roku będą miały miejsce następujące wydarzenia korporacyjne Emitenta:

1. 8 stycznia 2018 – raport miesięczny za grudzień 2017 r.

2. styczeń 2018 roku – publikacja harmonogramu raportów w 2018 r.


Zawsze aktualny kalendarz oraz archiwalne raporty można sprawdzić na stronach internetowych IAI S.A. w dziale relacji inwestorskich

Osoby reprezentujące spółkę:
Paweł Fornalski - Prezes Zarządu
Sebastian Muliński - Wiceprezes Zarządu

Załączniki

Dokument.pdf
Dowiedz się więcej na temat: R.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »