Reklama

PPRICE (PPR): Raport miesięczny za luty 2011 - raport 15

Zarząd Power Price S.A. z siedzibą w Warszawie ("Emitent", "Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc luty 2011 roku.


I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:


W miesiącu lutym 2011 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:

Reklama

(1) Spółka prowadziła prace nad uruchomieniem systemu ERP i jego integracji z platformą Power Price. Przewidywany termin zakończenia realizacji tego etapu prac to koniec marca 2011 roku. Realizacja harmonogramu prac nad powstaniem platformy e-commerce Power Price następuje zgodnie z wcześniejszymi założeniami. Zarząd Spółki prognozuje, że uruchomienie platformy nastąpi w terminie 26 kwietnia 2011 roku.

(2) Spółka podpisała umowy z trzydziestoma jeden producentami towarów, które będą zaoferowane do sprzedaży za pośrednictwem platformy Power Price w momencie jej uruchomienia. W sumie Spółka posiadała na koniec miesiąca luty 2011 roku podpisanych 55 umów z producentami, w tym: producentami artykułów biurowych, środków czystości, artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, producentami artykułów skierowanych do branży HORECA. Tym samym Spółka przekroczyła wcześniejsze prognozy, które zakładały podpisanie 50 umów z producentami w momencie uruchomienia platformy Power Price.

Żadna z podpisanych przez Spółkę umów nie spełnia kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuje umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki.

(3) Spółka wypowiedziała umowę o najem powierzchni biurowej przy ul. Wiertnicza 89 w Warszawie oraz podpisała umowę najmu powierzchni biurowej dotyczącej lokalu przy ul. Rosy Bailly 36 w Warszawie. Zmiana adresu spółki spowodowana była koniecznością zwiększenia powierzchni biurowej z związku z rosnącą liczbą pracowników oraz efektywnością kosztową.

(4) Spółka zwiększyła liczbę zatrudnionych programistów w związku m.in. z koniecznością wprowadzenia do systemu większej liczby produktów niż początkowo zakładano. Jest to konsekwencją dużego zainteresowania współpracą z Power Price S.A. ze strony producentów.


II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:

W okresie sprawozdawczym (tj. w miesiącu luty 2011 roku) Spółka przekazała, za pośrednictwem systemu EBI, osiem Raportów Bieżących EBI:

(1) Raport Bieżący EBI Nr 7/2011 z dnia 8 lutego 2011 roku, Oświadczenie w sprawie stosowania Dobrych Praktyk

(2) Raport Bieżący EBI Nr 8/2011 z dnia 9 lutego 2011 roku, Rezygnacja członka Rady Nadzorczej

(3) Raport Bieżący EBI Nr 9/2011 z dnia 9 lutego 2011 roku, Rezygnacja członka Rady Nadzorczej

(4) Raport Bieżący EBI Nr 10/2011 z dnia 9 lutego 2011 roku, Korekta raportu bieżącego nr 8/2011

(5) Raport Bieżący EBI Nr 11/2011 z dnia 10 lutego 2011 roku, Żądanie akcjonariusza dotyczące zwołania Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia

(6) Raport Bieżący EBI Nr 12/2011 z dnia 10 lutego 2011 roku, Raport miesięczny za styczeń 2011 roku

(7) Raport okresowy EBI Nr 13/2011 z dnia 11 lutego 2011 roku, Raport okresowy za IV kwartał 2010 roku

(8) Raport bieżący EBI Nr 14/2011 z dnia 17 lutego 2011 roku, Zwołanie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Power Price S.A.


W okresie sprawozdawczym (tj. w miesiącu luty 2011 roku) Spółka przekazała do publicznej wiadomości dwa Raporty Bieżące ESPI:

(1) Raport Bieżący ESPI Nr 2/2011 z dnia 7 lutego 2011 roku, Zmiana stanu posiadania

(2) Raport Bieżący ESPI Nr 3/2011 z dnia 17 lutego 2011 roku, Zwołanie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Power Price S.A.


Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.powerpricesa.com.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl.


III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:

W lutym 2011 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B Spółki w następującym zakresie:

- zwiększenie zatrudnienia

- wdrażanie kolejnych etapów budowy systemu ERP

- zwiększenie powierzchni biurowej, która objęta jest umową najmu lokalu w ramach dostosowania do potrzeb rosnącej liczby pracowników

- zakup sprzętu biurowego dla nowych pracowników


IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:

Na dzień 17 marca 2011 roku planowane jest Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Power Price S.A. , które podejmie uchwałę o wyborze dwóch członków Rady Nadzorczej Spółki.

Według wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca marca 2011 roku miały miejsce inne wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów.


Podstawa prawna: Pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".






Osoby reprezentujące spółkę:
Piotr Skawiński - Prezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »