Reklama

MEDIACAP (MCP): Raport miesięczny za luty 2011 - raport 8

Zarząd MEDIACAP SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za luty 2011.


I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.


Po drastycznym spadku wydatków reklamowych w 2009, według wstępnym danych rok 2010 przyniósł łagodną, jednocyfrową odbudowę koniunktury. Brak istotnego wzrostu inwestycji klientów nie oznaczał jednak zatrzymania zmian w strukturze ich wydatków: kluczową tendencją w tym zakresie był głęboki spadek na reklamę w prasie i wzrost inwestycji na reklamę online. Rok 2011 powinien przynieść łagodne przyśpieszenie wzrostu rynku (szacowane przez nas wstępnie na przedział 8-9% wzrostu wobec 2010), z planowaną dalszą poprawą koniunktury w 2012 roku, w szczególności w zakresie wydatków na marketing eventowy, odpowiadający za blisko 50% przychodów spółek MEDIACAP SA.

Reklama


W 2011 nie powinna ulec zmianie sezonowość wydatków na reklamę, które są historycznie niższe w Q1 i Q3 zaś wyższe w Q2 i Q4. Podobnie szacujemy więc sezonowy rozkład struktury przychodów w MEDIACAP SA.


II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.


Spółka dokonała następujące publikacje w systemie EBI w lutym 2011:


10.02.2011 - RB 5/2011 - Raport miesięczny za styczeń 2011

Zarząd MEDIACAP SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za styczeń 2011.


14.02.2011 - RB 6/2011 - Raport kwartalny za IV kwartał 2010

Zarząd MEDIACAP SA przekazuje w załączeniu raport kwartalny za IV kwartał 2010


Spółka nie dokonała publikacji w systemie ESPI w lutym 2011.


III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym raportem.


Po opublikowaniu strategii na lata 2010-2013 w czerwcu 2010, zarząd rozpoczął realizowanie zawartych w strategii działań. Po ustaleniu krótkiej listy podmiotów do potencjalnego przejęcia w Q4/2010 w styczniu prowadzone były pogłębione rozmowy z wybranymi firmami, wizyty w ich siedzibach i wstępne analizy przedstawionych danych finansowych. Obecnie trwają negocjacje z instytucjami finansowymi co do warunków uzyskania niezbędnego finansowania do potencjalnej transakcji oraz przygotowywane są niewiążące oferty zakupu wobec dwóch pierwszych firm, co pozwoli uruchomić proces negocjacji warunków transakcji z nimi.


Kolejnym elementem realizacji nowej strategii była kontynuacja przygotowywania koncepcji imprez własnych pod kątem przyciągnięcia sponsorów (nowy obszar działalności).


Działania te w ciągu trzech lat mają doprowadzić do przeniesienia spółki na parkiet główny GPW. Spółka koncentruje się na dywersyfikacji źródeł zysków, co ma na celu zwiększenie przychodów i zmniejszenie ryzyka działalności spółki.


IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.


10.03.2011 - Publikacja raportu miesięcznego za luty 2011


Podstawa prawna:

Punkt 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych

w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 r. "Dobre Praktyki Spółek notowanych na NewConnect"





Osoby reprezentujące spółkę:
Jacek Olechowski - Prezes Zarządu
Edyta Gurazdowska - Członek Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »