Reklama

INDATA (IDT): Raport miesięczny za luty 2011 r. - raport 17

Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect" Zarząd TRO MEDIA S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za luty 2011 roku.


I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych TRO MEDIA S.A.


Reklama

Jak donosi Starlink wydatki na reklamę w Polsce w 2010 roku wyniosły 7,338 mld zł, czyli o 7 % więcej niż w 2009 roku.

Najbardziej dynamiczny rozwój odnotowała reklama internetowa. W ubiegłym roku stanowiła 14,7 procent całego rynku reklamowego. Zyski przekroczyły wówczas 1 mld zł co oznacza 23,2 procent wzrostu w stosunku do 2009 roku.

Prognozy na 2011 rok są jeszcze bardziej obiecujące. Na rynku wciąż widać tendencje do poszukiwania atrakcyjnych, ale też tańszych sposobów na inwestycje reklamowe. Reklama internetowa z pewnością wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom. Skutecznie wypiera coraz mniej efektywną reklamę w prasie tradycyjnej i outdoorze i staje się realnym konkurentem reklamy telewizyjnej.


II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.


W lutym 2011 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raport:


- 2011-02-01 RB 12/2011 Podwyższenie kapitału zakładowego przez spółkę zależną

- 2011-02-14 RB 13/2011 Raport miesięczny za styczeń 2011 r.

- 2011-02-14 RB 14/2011 Korekta prognozy wyników finansowych za rok obrotowy 2010

- 2011-02-14 RK 15/2011 Raport za IV kwartał 2010 r.

- 2011-02-21 RB 16/2011 Zgłoszenie do KRS podwyższenia kapitału zakładowego Domenomania.pl


W lutym 2011 roku spółka nie przekazała do publicznej wiadomości raportów za pośrednictwem systemu ESPI



III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.


Emitent realizuje cele emisyjne poprzez rozbudowę przejętych serwisów internetowych. Prowadzone są zaawansowane prace, które obok nowej szaty graficznej (nowe logo i layout serwisów), koncentrują się na systematycznym wdrażaniu nowych funkcjonalności, usług i rozwiązań technicznych. W efekcie każdy z projektów już teraz jest rentowny i zanotował znaczący wzrost użytkowników (średnio 25%). Po całkowitym wdrożeniu nowych wersji serwisów i ich promocji Emitent spodziewa się dalszego dynamicznego wzrostu zasięgu, a w konsekwencji przychodów z każdego projektu.


W lutym 2011 spółka zależna DOMENOMANIA.PL SA (Spółka), w której Emitent posiadał 86,96% głosów, podjęło uchwałę o podwyższeniu kapitału zakładowego w drodze subskrypcji prywatnej do kwoty nie wyższej niż 445.000 zł, to jest o kwotę nie wyższą 100.000 zł. Podwyższenie kapitału zakładowego nastąpiło w drodze emisji nie więcej niż 1.000.000 akcji serii B o wartości nominalnej 0,10 zł. każda. NWZA DOMENOMANIA.PL SA podjęło ponadto uchwałę w sprawie ubiegania się przez Spółkę o wprowadzenie do zorganizowanego obrotu w alternatywnym systemie obrotu "NewConnect" prowadzonym przez GPW w Warszawie. Obecnie TRO MEDIA posiada 2.900.000 akcji spółki DOMENOMANIA.PL S.A., co stanowi nieco ponad 65% w kapitale zakładowym i głosach na WZA.


Wypełniając obowiązki informacyjne Emitent opublikował sprawozdanie kwartalne za IV kwartał 2010 roku oraz dokonał korekty prognozy wyników finansowych na rok 2010.

Zaktualizowana w dniu 14 lutego 2011 r. prognoza wyników finansowych Emitenta zakłada osiągnięcie w 2010 roku 9,0 mln zł przychodów (+181,1% w stosunku do pierwotnej prognozy zawartej w Dokumencie Informacyjnym oraz + 13,2% w stosunku do prognozy z dnia 15.12.2010) oraz 3,87 mln zł zysku netto (-6,8% w stosunku do prognozy z dnia 15.12.2010 r.)

Zarząd podjął powyższą decyzję po podsumowaniu wyników działalności Spółki po czterech kwartałach 2010 roku, w związku z dynamicznym wzrostem przychodów w ostatnich dniach roku oraz zintensyfikowaniem działań związanych z rozbudową przejętych projektów, które wymagały zwiększenia nakładów finansowych.


IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu październiku i listopadzie, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.


W miesiącu marcu 2011 miały lub będą miały miejsce następujące wydarzenia korporacyjne Emitenta:

- publikacja raportu miesięcznego za luty

- ubieganie się przez spółkę zależną Domenomania.pl o wprowadzenie do obrotu na NewConnect

- analiza kolejnych projektów

- prace modernizacyjne i wdrożeniowe w dotychczas przejętych projektach




Osoby reprezentujące spółkę:
Marcin Misztal - Prezes Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: uchwały | NewConnect | R.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »