Reklama

MERIT (MEI): Raport miesięczny za luty 2013 r. - raport 7

Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy z dnia 31 marca 2010 r. Zarząd MERIT INVEST S.A. przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za luty 2013 roku.


I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych MERIT INEST S.A.


W kontekście realizacji projektu internetowego znaczenie ma rozwój rynku reklamy internetowej. ZenithOptimedia szacuje, ze rynek reklamy internetowej wzrośnie o 7,5%. Pricewaterhouse Coopers prognozuje, iż w 2015 r. wartość tego rynku w Polsce wyniesie ok. 2 mld 914 mln zł (obecnie - 1 mld 600 mln zł). Znacząco wzrośnie także liczba osób korzystających z Internetu - w 2015 r. już, co trzeci Polak będzie użytkownikiem sieci (aktualnie - jedynie 20% społeczeństwa). Szacuje się, że cały rynek internetu urośnie w tym roku 10%.

Reklama



II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.


W lutym 2013 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raporty:

- 2013-02-11 RB 4/2013 Raport miesięczny za styczeń 2013 roku.

- 2013-02-14 RK 5/2013 Raport za IV kwartał 2012 r.

- 2013-02-15 RB 6/2013 Emisja obligacji serii B


W lutym 2013 roku spółka nie przekazała do publicznej wiadomości raportu za pośrednictwem systemu ESPI.



III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.


W dniu 14 lutego br., Emitent przedstawił raport za IV kwartał 2012 roku.


W połowie lutego została uruchomiona platforma inwestorska www.e-conest.pl, zrealizowana w ramach programu Innowacyjna Gospodarka, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. W tym okresie Emitent przeprowadzał działania marketingowe w celu pozyskania użytkowników i partnerów.


E-contest.pl skierowany jest do dwóch grup docelowych: do Spółek poszukujących kapitału lub partnerów i kontrahentów oraz do inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych. Jego kluczowym elementem jest Ranking Projektów Inwestycyjnych. Firmy poszukujące kapitału mogą opisać swoje zamierzenie inwestycyjne poprzez wprowadzenie odpowiednich wartości w systemie. Na tej podstawie w oparciu o parametry odzwierciedlające bieżące preferencje inwestorów, analityków i sytuację rynkową, zamierzenie inwestycyjne otrzymuje wartość punktową oraz miejsce w Rankingu. Cały proces tworzenia i aktualizacji parametrów jest dynamiczny i zautomatyzowany, działając w oparciu o zaprogramowane algorytmy w systemie informatycznym.

Poza tym na platformie jest giełda ofert, forum wymiany poglądów, strefa blogów oraz prezentowane są ciekawe artykuły i analizy.


Emitent realizował również usługi w ramach podpisanych umów doradczych oraz kontynuował działania związane z pozyskaniem nowych kontraktów i partnerów.


IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu marcu, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.


Raport miesięczny za miesiąc luty.



Osoby reprezentujące spółkę:
Mirosław Stępień - Prezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »