Reklama

INDATA (IDT): Raport miesięczny za maj 2011 r. - raport 39

Zgodnie z punktem 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect" Zarząd TRO MEDIA SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za maj 2011 roku.

I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych TRO MEDIA SA

Rynek reklamy w I kwartale 2011 wzrósł o 6,9% w stosunku do analogicznego okresu 2010r., osiągając poziom 1,61 mld złotych netto. Wzrost ten miał miejsce głównie za sprawą zwiększonych inwestycji w Internecie (17,2% wzrostu w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku) i telewizji, które to w analizowanym okresie wyniosły odpowiednio 190 i 839 mln zł-podaje raport "MPG Media Market Scan 1Q 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce".

Reklama

MPG prognozuje, że w roku 2011 łączna wartość rynku reklamy netto wzrośnie o 6% w stosunku do roku poprzedniego.

Z raportu wynika, że Internet pozostaje medium o najwyższym tempie rozwoju. W roku 2010 korzystanie z Internetu deklarowało 52,5% Polaków, czyli o 3% więcej niż rok wcześniej.

II. Wykaz wszystkich informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.

W maju 2011 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości za pośrednictwem systemu EBI raport:

- 2011-05-06 RB 31/2011 Zmiany w porządku obrad NWZ oraz projekty uchwał zgłoszone przez akcjonariusza

- 2011-05-09 RK 32/2011 Raport za I kwartał 2011

- 2011-05-14 RB 33/2011 Raport miesięczny za kwiecień 2011 r.

- 2011-05-26 RB 34/2011 Uchwały podjęte przez NWZ TRO MEDIA S.A. dnia 26 maja 2011 r.

- 2011-05-26 RB 35/2011 Wykaz akcjonariuszy posiadających, co najmniej 5% głosów uprawnionych do głosowania na Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniu w dniu 26 maja 2011 r.

- 2011-05-26 RB 36/2011 Istotna informacja

W maju 2011 roku spółka przekazała do publicznej wiadomości raportów za pośrednictwem systemu ESPI:

-2011-05-06 ESPI 5/2011 Zmiany w porządku obrad NWZ oraz projekty uchwał zgłoszone przez akcjonariusza

-2011-05-26 ESPI 6/2011 Wykaz akcjonariuszy posiadających, co najmniej 5% głosów uprawnionych do głosowania na Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniu w dniu 26 maja 2011 r.

III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem.

W dniu 9 maja br. Spółka przekazała do publicznej wiadomości dane finansowe za pierwszy kwartał 2011 r.

W pierwszym kwartale 2011 roku Spółka osiągnęła 2,9 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza 450% zwyżkę do analogicznego okresu w poprzednim roku. Jednocześnie Spółka cały czas intensyfikuje działania w podstawowym zakresie, co skutkuje zwiększonym poziomem kosztów, które osłabiają wynik na poziomie operacyjnym. W dłuższym okresie czasu działania te powinny zaowocować dalszym dynamicznym wzrostem przychodów i jednocześnie zysku operacyjnego.

Bardzo dobry wynik netto na poziomie przeszło 1,9 mln zł. (wzrost o ponad 2000% w stosunku do I kw. 2010) w tym kwartale jest w dużej mierze rezultatem bardzo trafnej działalności inwestycyjnej, a zwłaszcza inwestycji w spółkę Domenomania.pl, która po przeprowadzeniu oferty prywatnej zadebiutowała na rynku NewConnect. Emitent zamierza kontynuować działania inwestycyjne i nie wyklucza wprowadzenia kolejnych spółek na NC.

W dniu 26 maja br. Zarząd TRO MEDIA SA przekazał do publicznej wiadomości treść uchwał wraz z załącznikami, podjętych przez Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy. Podjęto uchwałę w sprawie zmiany § 8 Statutu Spółki dającej upoważnienie dla Zarządu do wyłączenia prawa poboru dotychczasowych akcjonariuszy w przypadku podwyższenia kapitału zakładowego Spółki w ramach kapitału docelowego.

W dniu 26 maja br. Spółka poinformowała, że po zarejestrowaniu zmian Statutu Spółki przyjętych na NWZ akcjonariuszy, o których mowa w raporcie nr 34/2011 Spółka planuje przeprowadzić serie emisji akcji na zasadach określonych w Statucie Spółki, z których środki będą przeznaczone na dofinansowanie projektu "Innowacyjna platforma IT zintegrowana z partnerami wspomagająca współpracę B2B dla branży reklamowej" - inteligentnego, innowacyjnego na skalę europejską systemu informatycznego B2B, który umożliwiać będzie zautomatyzowaną i zintegrowaną z partnerami obsługę w zakresie targetowanej kontekstowo reklamy internetowej, na które Spółka otrzymała dofinansowanie ze środków UE w ramach Działania 8.2 "Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B" Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w kwocie 1.348.220,00 zł. Całkowita wartość projektu będzie wynosić 2.964.177,00 zł (w tym VAT). Projekt będzie finansowany ze środków własnych Spółki, emisji akcji oraz finansowania dłużnego. Planowane zakończenie projektu: grudzień 2012 r. Szacowane wpływy finansowe z realizacji projektu to 11-12 mln zł w ciągu 3 lat od zakończenia projektu.

IV. Kalendarz inwestora obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w miesiącu czerwcu, które dotyczą Emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.

- publikacja raportu miesięcznego za maj

- prace modernizacyjne i wdrożeniowe w dotychczas przejętych projektach

- Zwyczajne Walne Zgromadzenie

Osoby reprezentujące spółkę:

Marcin Misztal - Prezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »