MEDIACAP (MCP): Raport miesięczny za marzec 2011 - raport 9
Zarząd MEDIACAP SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za marzec 2011.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.
Po drastycznym spadku wydatków reklamowych w 2009, według wstępnym danych rok 2010 przyniósł umiarkowaną, jednocyfrową odbudowę koniunktury. Brak istotnego wzrostu inwestycji klientów nie oznaczał jednak zatrzymania zmian w strukturze ich wydatków: kluczową tendencją w tym zakresie był głęboki spadek na reklamę w prasie i wzrost inwestycji na reklamę online. Rok 2011 powinien przynieść łagodne przyśpieszenie wzrostu rynku (szacowane przez nas wstępnie na przedział 8-9% wzrostu wobec 2010), z planowaną dalszą poprawą koniunktury w 2012 roku, w szczególności w zakresie wydatków na marketing eventowy, odpowiadający za blisko 50% przychodów spółek MEDIACAP SA.
W 2011 nie powinna ulec zmianie sezonowość wydatków na reklamę, które są historycznie niższe w Q1 i Q3 zaś wyższe w Q2 i Q4. Podobnie szacujemy więc sezonowy rozkład struktury przychodów w MEDIACAP SA.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
Spółka dokonała następujące publikacje w systemie EBI w marcu 2011:
04.03.2011 - RB 7/2011 - Zmiana Statutu MEDIACAP SA
Zarząd MEDIACAP SA informuje, że otrzymał postanowienie Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Przedmiotowym postanowieniem Sąd dokonał wpisu w Krajowym Rejestrze Sądowym - Rejestrze Przedsiębiorców zmian w treści § 3., 4., 6., 7., 15., 16., 17., oraz 19. Statutu Spółki, które zostały zmienione na mocy uchwały nr 3 Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy z dnia 18 stycznia 2011. Nowy tekst jednolity Statutu uwzględniający jego zmianę w załączeniu.
10.03.2011 - RB 8/2011 - Raport miesięczny za luty 2011
Zarząd MEDIACAP SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za luty 2011.
Spółka nie dokonała publikacji w systemie ESPI w marcu 2011.
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym raportem.
Po opublikowaniu strategii na lata 2010-2013 w czerwcu 2010, zarząd rozpoczął realizowanie zawartych w strategii działań. Po ustaleniu krótkiej listy podmiotów do potencjalnego przejęcia w Q4/2010 w styczniu prowadzone były pogłębione rozmowy z wybranymi firmami, wizyty ich siedzib i wstępne analizy przedstawionych danych finansowych. Obecnie trwają negocjacje z instytucjami finansowymi co do warunków uzyskania niezbędnego finansowania do potencjalnej transakcji oraz przygotowywane są niewiążące oferty zakupu wobec dwóch pierwszych firm, co pozwoli uruchomić proces negocjacji warunków transakcji z nimi.
Kolejnym elementem realizacji nowej strategii była kontynuacja przygotowywania koncepcji imprez własnych pod kątem przyciągnięcia sponsorów (nowy obszar działalności).
Działania te w ciągu trzech lat mają doprowadzić do przeniesienia spółki na parkiet główny GPW. Spółka koncentruje się na dywersyfikacji źródeł zysków, co ma na celu zwiększenie przychodów i zmniejszenie ryzyka działalności spółki.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
11.04.2011 - Publikacja raportu miesięcznego za marzec 2011
Podstawa prawna:
Punkt 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych
w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 r. "Dobre Praktyki Spółek notowanych na NewConnect"
Osoby reprezentujące spółkę:
Jacek Olechowski - Prezes Zarządu
Edyta Gurazdowska - Członek Zarządu
Wyrażaj emocje pomagając!
Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: 96 1140 0039 0000 4504 9100 2004 (SKOPIUJ NUMER KONTA).
Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.