Reklama

PPRICE (PPR): Raport miesięczny za marzec 2011

Zarząd Power Price S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc marzec 2011 roku.

Reklama


I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:


W miesiącu marcu 2011 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:

(1) Spółka prowadziła prace nad uruchomieniem systemu ERP i jego integracji z platformą Power Price oraz integracją ERP z systemem IT firmy zapewniającej obsługę logistyczną. Prace te zostały ukończone zgodnie z założonym harmonogramem, tj. w dniu 31 marca 2011 roku. Zarząd Spółki podtrzymuje deklarację uruchomienia platformy Power Price w terminie 26 kwietnia 2011 roku. W kwietniu b.r. działalność Działu IT Spółki koncentruje się na testowaniu wszystkich systemów wchodzących w skład platformy oraz wprowadzaniu oferty produktowej do systemu.


(2) Spółka podpisała umowy z 40. producentami/dystrybutorami towarów, które będą zaoferowane do sprzedaży za pośrednictwem platformy Power Price w momencie jej uruchomienia. W sumie Spółka posiadała na koniec miesiąca marca 2011 roku podpisanych 95 umów z producentami/dystrybutorami, w tym: producentami artykułów biurowych, środków czystości, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, producentami artykułów skierowanych do branży HORECA. Na dzień publikacji niniejszego raportu miesięcznego, tj. w dniu 11 kwietnia 2011 roku, Spółka posiada już 112 podpisanych umów z dostawcami, podczas gdy ilość tę planowano osiągnąć we wrześniu 2011 roku. Dział Handlowy Spółki rozpoczął również prowadzenie działań zmierzających do pozyskania użytkowników serwisu.

Żadna z podpisanych przez Spółkę umów nie spełnia kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuję umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki.


(3) Spółka zmieniła adres z ul. Wiertniczej 89 na ul. Rosy Bailly 36 w Warszawie. Zmiana adresu spółki spowodowana była koniecznością zwiększenia powierzchni biurowej z związku z rosnącą liczbą pracowników.


(4) Spółka zwiększyła zatrudnienie o dwie osoby pracujące na stanowisku specjalisty ds. logistyki.


II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:


W okresie sprawozdawczym (tj. w miesiącu marzec 2011 roku) Spółka przekazała, za pośrednictwem systemu EBI, pięć Raportów Bieżących EBI:

(1) Raport Bieżący EBI Nr 15/2011 z dnia 10 marca 2011 roku, Raport miesięczny za luty 2011

(2) Raport Bieżący EBI Nr 16/2011 z dnia 11 marca 2011 roku, Zmiana adresu Emitenta

(3) Raport Bieżący EBI Nr 17/2011 z dnia 11 marca 2011 roku, Zmiana terminu zwołania Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia

(4) Raport Bieżący EBI Nr 18/2011 z dnia 24 marca 2011 roku, Zmiana terminu publikacji Raportu Rocznego

(5) Raport Bieżący EBI Nr 19/2011 z dnia 31 marca 2011 roku, Ukończenie pięciu etapów realizacji prac związanych z uruchomieniem działalności platformy e-commerce Power Price


W okresie sprawozdawczym (tj. w miesiącu marzec 2011 roku) Spółka przekazała do publicznej wiadomości trzy Raporty Bieżące ESPI:

(1) Raport Bieżący ESPI Nr 4/2011 z dnia 1 marca 2011 roku, Zakup akcji Emitenta przez członka Rady Nadzorczej

(2) Raport Bieżący ESPI Nr 5/2011 z dnia 11 marca 2011 roku, Zwołanie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia

(3) Raport Bieżący ESPI Nr 6/2011 z dnia 16 marca 2011 roku, Zmiana stanu posiadania


Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.powerpricesa.com.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl.


III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:

W marcu 2011 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B Spółki w następującym zakresie:

- uruchomienie systemu ERP i jego integracja z systemem Power Price oraz systemem firmy logistycznej

- zwiększenie zatrudnienie

- zakup urządzeń i materiałów biurowych w związku ze wzrostem zatrudnienia


IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:

Na dzień 7 kwietnia 2011 zaplanowane było Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Power Price S.A. , które podjęło uchwałę o wyborze dwóch członków Rady Nadzorczej Spółki.

Na dzień 29 kwietnia 2011 roku planowana jest publikacja Raportu Rocznego Spółki za rok 2010.

Według wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca kwietnia 2011 roku miały miejsce inne wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów.


Podstawa prawna: Pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".






Osoby reprezentujące spółkę:
Piotr Skawiński - Prezes Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: marca | NewConnect

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »