Reklama

MED (MEDICA PRO FAMILIA): Raport miesięczny za miesiąc lipiec 2015 r. - raport 22

Zarząd Grupy Kapitałowej Medica Pro Familia S.A. z siedzibą w Warszawie, działając w oparciu o postanowienia Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA z dnia 31 października 2008 roku (z późn. zm.) "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect", przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc lipiec 2015 roku.

1. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Emitenta, które w ocenie Emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych – Lipiec 2015.

Reklama

Zarząd Grupy Kapitałowej Medica Pro Familia S.A. informuje, że powziął informację od spółki Medica Pro Familia Sp. z o.o. Spółka Komandytowo Akcyjna wchodzącej w skład Grupy kapitałowej, że wartość przychodów ze sprzedaży z tytułu działalności operacyjnej w lipcu 2015 r. wyniosła 548 tyś PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2014 r., w którym przychody wyniosły 1.184 tyś PLN, stanowi spadek sprzedaży o 54%.


Przychody ze sprzedaży narastająco za okres styczeń – lipiec 2015 wyniosły 4.400 , co w porównaniu z analogicznym okresem 2014 r, w którym przychody wyniosły 4.528 tyś, stanowi spadek sprzedaży o 3%.


Spadek ten jest spowodowany cyklem fakturowania oraz strukturą prowadzonych badań klinicznych.

Miesiąc lipiec 2014 roku był rekordowym miesiącem w działalności grupy zarówno w zakresie wysokości przychodów jak i wizyt lekarskich. W roku 2015 największe nasilenie wizyt lekarskich spodziewane jest w 3 kwartale 2015, co wynika z podpisanych kontraktów.

Zarząd Grupy Kapitałowej Medica Pro Familia S.A. informuje, że wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Medica Pro Familia SA (bez wyłączeń konsolidacyjnych) wyniosła w lipcu 2015 r. 548 tyś PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2014 r., w którym przychody wyniosły 1.206 tyś PLN, stanowi spadek sprzedaży o 55%.

Zarząd Grupy Kapitałowej Medica Pro Familia S.A. informuje, że powzięła także informację od spółki Medica Pro Familia Sp. z o.o. Spółka Komandytowo Akcyjna wchodzącej w skład Grupy Kapitałowej o ilości wizyt lekarskich w miesiącu lipcu 2015 roku, która wyniosła 332 co w porównaniu z analogicznym okresem 2014 r., w którym ilość wyniosła 511, stanowi spadek ilości wizyt lekarskich o 35 %. Kwestię spadku ilości wizyt wyjaśniono powyżej.


2. Zestawienie informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.


W okresie objętym niniejszym raportem spółka Medica Pro Familia S.A. opublikowała następujące raporty w systemie EBI:

 Dnia 10 lipca 2015 - Raport miesięczny za miesiąc czerwiec 2015 r. (raport bieżący nr 21/2015)


3. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja choćby w części miała miejsce w okresie objętym raportem.


W okresie objętym raportem spółka nie realizowała celów emisji.


4. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.


Kolejny raport miesięczny zostanie przekazany do 10 września 2015 r.


Podstawa prawna: Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku (z póź. zm.) - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".




Osoby reprezentujące spółkę:
Andrzej Opadczuk - Prezes Zarządu
Magdalena Opadczuk - Wiceprezes Zarządu

Załączniki

Dokument.pdf

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »