Reklama

MED (MEDICA PRO FAMILIA): Raport miesięczny za miesiąc Luty 2015 r. - raport 8

Zarząd Grupy Kapitałowej Medica Pro Familia S.A. z siedzibą w Warszawie, działając w oparciu o postanowienia Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA z dnia 31 października 2008 roku (z późn. zm.) "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect", przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc Luty 2015 roku.

1. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Emitenta, które w ocenie Emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych – Luty 2015.

Reklama

Zarząd Grupy Kapitałowej Medica Pro Familia S.A. informuje, że powziął informację od spółki Medica Pro Familia Sp. z o.o. Spółka Komandytowo Akcyjna wchodzącej w skład Grupy kapitałowej, że wartość przychodów ze sprzedaży z tytułu działalności operacyjnej w Lutym 2015 r. wyniosła 846 tyś PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2014 r., w którym przychody wyniosły 741 tyś PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 14%.


Przychody ze sprzedaży narastająco za pierwsze dwa miesiące 2015 roku wyniosły 1.361 tyś PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2014 r., w którym przychody wyniosły 907 tyś PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 50%. Jest to wynikiem zrealizowania znaczącej ilości wizyt pacjentów w ostatnim kwartale 2014 roku, które zostały rozliczone w 2015 roku.

Zarząd Grupy Kapitałowej Medica Pro Familia S.A. informuje, że wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Medica Pro Familia SA (bez wyłączeń konsolidacyjnych) wyniosła w Lutym 2015 r. 861 tyś PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2014 r., w którym przychody wyniosły 762 tyś PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 13%.

Zarząd Grupy Kapitałowej Medica Pro Familia S.A. informuje, że powzięła także informację od spółki Medica Pro Familia Sp. z o.o. Spółka Komandytowo Akcyjna wchodzącej w skład Grupy Kapitałowej o ilości wizyt lekarskich w miesiącu lutym 2015 roku, która wyniosła 317 co w porównaniu z analogicznym okresem 2014 r., w którym ilość wyniosła 335, stanowi spadek ilości wizyt lekarskich o 6 %.


2. Zestawienie informacji opublikowanych przez Emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.


W okresie objętym niniejszym raportem spółka Medica Pro Familia S.A. opublikowała następujące raporty w systemie EBI:

 Raport z dnia 09 lutego 2015 roku - Raport miesięczny za miesiąc Styczeń 2015 r. (raport bieżący nr 4/2015)

 Raport z dnia 13 lutego 2015 roku - Raport okresowy jednostkowy i skonsolidowany za IV kwartał 2014 r. (raport bieżący nr 5/2015)

 Raport z dnia 25 lutego 2015 roku - Decyzja o zamiarze połączenia się ze spółkami (raport bieżący nr 6/2015)

 Raport z dnia 27 lutego 2015 roku - Rezygnacja Członka Rady Nadzorczej Emitenta (raport bieżący nr 7/2015)


3. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja choćby w części miała miejsce w okresie objętym raportem.


W okresie objętym raportem spółka nie realizowała celów emisji.


4. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.


Kolejny raport miesięczny zostanie przekazany do 10 kwietnia 2015 r.


Podstawa prawna: Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 października 2008 roku (z póź. zm.) - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".



Osoby reprezentujące spółkę:
Andrzej Opadczuk - Prezes Zarządu
Magdalena Opadczuk - Wiceprezes Zarządu

Załączniki

Dokument.pdf

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »