Reklama

MEDIACAP (MCP): Raport miesięczny za październik 2011

Zarząd MEDIACAP SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za październik 2011.

Reklama


I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.


Po drastycznym spadku wydatków reklamowych w 2009, według wstępnych danych rok 2010 przyniósł umiarkowaną, jednocyfrową odbudowę koniunktury. Brak istotnego wzrostu inwestycji klientów nie oznaczał jednak zatrzymania zmian w strukturze ich wydatków: kluczową tendencją w tym zakresie był głęboki spadek na reklamę w prasie i wzrost inwestycji na reklamę online. Rok 2011 powinien przynieść łagodne przyśpieszenie wzrostu rynku (szacowane przez nas wstępnie na przedział 8-9% wzrostu wobec 2010), z planowaną dalszą poprawą koniunktury w 2012 roku, w szczególności w zakresie wydatków na marketing eventowy, odpowiadający za blisko 50% przychodów spółek MEDIACAP SA.



II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.


Spółka dokonała następujące publikacje w systemie EBI w październiku 2011:


07.10.2011 - RB 30/2011 - Wygrany przetarg o budżecie ponad 2M na dostawę usług dla międzynarodowej firmy usługowej

Zarząd MEDIACAP SA informuje, iż spółka zależna Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o. wygrała przetarg na długofalową obsługę działań dla międzynarodowej firmy usługowej o wartości zleceń powyżej 2M.


Działania na rzecz tego klienta obejmują przygotowanie strategii komunikacji, kreacji ATL oraz rekomendacji działań mediowych. Ze względu na skalę zlecenia i długoterminowość współpracy, informacja ta jest istotną w mniemaniu spółki.



10.10.2011 - RB 31/2011 - Raport miesięczny za wrzesień 2011

Zarząd MEDIACAP SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za wrzesień 2011.



Spółka dokonała następując publikacje w systemie ESPI w październiku 2011:


12.10.2011 - 14/2011 - Zwiększenie udziału Versalin Properties Ltd w akcjonariacie MEDIACAP SA do 15,62% poprzez zawarcie umów nabycia 150 000 akcji spółki

Zarząd MEDIACAP S.A. (dalej Spółka) informuje, iż na podstawie zawiadomień otrzymanych w dniu 11 października 2011 od Versalin Properties Ltd, na podstawie art. 69 ust. 1 ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych i od p. Marka Żołędziowskiego, w trybie art. 160 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi, powziął informację o podpisaniu umów nabycia przez Versalin Properties Ltd, będącej osobą blisko związaną z Członkiem Rady Nadzorczej w rozumieniu art. 160 ust. 2 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi 150 000 (sto pięćdziesiąt tysięcy) akcji Spółki, za cenę 105 000,00 PLN (sto pięć tysięcy złotych), czyli po cenie 0,70 PLN (siedemdziesiąt groszy) za jedną akcję, co spowodowało zwiększenie udziału Versalin Properties Ltd w ogólnej liczbie głosów w Spółce do poziomu powyżej 15 %. Podpisanie umów nabycia nastąpiło poza rynkiem NewConnect w dniu 10 października 2011.


Zawiadomienia zawierały także następujące informacje w stosunku do Versalin Properties Ltd: (i) liczba akcji posiadanych przez Versalin Properties Ltd przed zmianą udziału: 1 588 837 akcji, co stanowi 14,27 % kapitału zakładowego Spółki, uprawniających do 1 588 837 głosów, co stanowi 14,27 % ogólnej liczby głosów w Spółce; (ii) liczba aktualnie posiadanych akcji 1 738 837 akcji, co stanowi 15,62 % kapitału zakładowego Spółki, uprawniających do 1 738 837 głosów, co stanowi 15,62 % ogólnej liczby głosów w Spółce; (iii) żaden podmiot zależny od Versalin Properties Ltd nie posiada akcji Spółki; (iv) Versalin Properties Ltd nie zawarła umowy z osobami trzecimi, której przedmiotem jest przekazanie uprawnienia do wykonywania prawa głosu z akcji Spółki.


Marek Żołędziowski - Członek Rady Nadzorczej MEDIACAP SA pośrednio posiada 1 738 837 akcji co stanowi 15,62 % kapitału zakładowego Spółki.



III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym raportem.


Zgodnie z opublikowaną strategią na lata 2010-2013 kluczowym celem zarządu jest poszerzenie zakresu oferowanych usług, zwiększenie i dywersyfikacja przychodów poprzez wzrost obecnych podmiotów i realizację przejęć rynkowych.


Obecnie po przejęciu w Q1/2010 spółki zależnej Scholz & Friends Warszawa, działania zarządu są skupione na przywróceniu rentowności w tym podmiocie. Tym samym, do czasu osiągnięcia przez spółkę dodatnich wyników zostały wstrzymane inne rozmowy na temat przejęć. Spodziewane w efekcie lepsze skonsolidowane wyniki pozwolą bowiem na prowadzenie rozmów o przejęciach na lepszych warunkach. Opisane działania w ciągu trzech lat mają doprowadzić do przeniesienia spółki na parkiet główny GPW.



IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.


10.11.2011 - Publikacja raportu miesięcznego za październik 2011

14.11.2011 - Publikacja raportu kwartalnego za Q3 2011


Podstawa prawna: Punkt 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 r. "Dobre Praktyki Spółek notowanych na NewConnect"





Osoby reprezentujące spółkę:
Jacek Olechowski - Prezes Zarządu
Edyta Gurazdowska - Członek Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: MEDIACAP

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »