Reklama

PPRICE (PPR): Raport miesięczny za październik 2012 roku - raport 30

Zarząd Power Price S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc październik 2012 roku.

Reklama


I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.

W październiku 2012 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:


(1) Spółka jest właścicielem i operatorem platformy e-commerce przeznaczonej do wymiany handlowej pomiędzy producentami lub dystrybutorami a klientami końcowymi. Prace nad rozwojem platformy w ostatnich miesiącach oraz w październiku 2012 r. koncentrowały się nad poszerzeniem asortymentu i bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy. Większość prac wynikała z sugestii zgłaszanych przez użytkowników oraz analiz rynkowych przeprowadzanych przez zespół obsługujący platformę. Spółka w dalszym ciągu koncentrowała się na pro-aktywnym zdobywaniu klientów dla platformy i prowadziła rozmowy z obecnymi klientami w celu zapewnienia im optymalnej oferty produktowej i cenowej.

(2) Spółka nie podpisała żadnych nowych umów z producentami towarów i na koniec miesiąca października 2012 roku miała podpisanych 216 umów. Jednocześnie Spółka rozpoczęła przegląd dotychczas podpisanych umów współpracy pod kątem aktualizacji statusu. Emitent podpisuje dwa rodzaje umów z dostawcami - cykliczną ( kiedy towar zamawiany jest u dostawcy tylko w momencie zamówienia go przez Klienta Spółki) i stałą ( kiedy towar danego dostawcy znajduje się na stałe w określonych umową ilościach w magazynach Spółki).

Produkty, jakie są dostępne na platformie dostarczają min producenci artykułów biurowych, środków czystości, artykułów skierowanych do branży HORECA, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, a także dostawcy produktów związani z motoryzacją. Żadna z podpisanych przez Spółkę umów na dostawy towarów nie spełniała kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuję umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki.

(3) Spółka rozwija działania SEM i SEO związane z wykorzystaniem potencjału użytkowników wyszukiwarek , w tym najpopularniejszej lidera w tym segmencie - Google. Zwłaszcza działania SEO dotyczące pozyskiwania użytkowników z naturalnych wyników wyszukiwania mają duże znaczenie dla ograniczania kosztów marketingowych przy jednoczesnym pozyskiwaniu użytkowników zainteresowanych konkretnymi grupami produktów, co uzyskiwane jest poprzez optymalizację treści zawartych na platformie.


II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:

W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu październiku 2012 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:

(1) Raport Bieżący EBI Nr 29/2012 z dnia 12 października 2012 roku, Raport miesięczny za wrzesień 2012 roku

W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu październiku 2012 roku Spółka nie przekazała do publicznej wiadomości, raportów za pośrednictwem systemu ESPI.


III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:

W październiku 2012 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z emisji akcji spółki w następującym zakresie:

- Przeprowadzenie prac rozwojowych i optymalizacyjnych platformy e-commerce Power Price.

- Realizacja kampanii reklamowej w sieci AdWords promującej platformę Power Price.

- Działalność w zakresie akwizycji nowych klientów poprzez pracowników działu handlowego.


IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:

Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka przewiduje, że w dniu 14 listopada zostanie opublikowany raport za III kwartał 2012 r.


Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".

Osoby reprezentujące spółkę:
Piotr Skawiński - Prezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »