Reklama

PPRICE (PPR): Raport miesięczny za wrzesień 2011 roku - raport 36

Zarząd Power Price S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc wrzesień 2011 roku.


I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.


W miesiącu wrześniu 2011 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:

Reklama


(1) Spółka prowadziła prace związane z udoskonaleniem platformy e-commerce Power Price prowadzone zgodnie z sugestiami użytkowników. Prace koncentrowały się na poszerzeniu asortymentu i bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy. We wrześniu Spółka podpisała umowę z Euler Hermes które jest największym ubezpieczycielem wierzytelności w Polsce, dzięki czemu Power Price umożliwił swoim klientom odroczony termin płatności za zamówione towary.


(2) Spółka podpisała umowy z 11 producentami towarów, o które pytali klienci, a których nie było dotąd w sprzedaży za pośrednictwem platformy Power Price. W sumie Spółka posiadała na koniec miesiąca września 2011 roku podpisanych 177 umów z producentami/dystrybutorami towarów w tym: producentami artykułów biurowych, środków czystości, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, producentami artykułów skierowanych do branży HORECA. Żadna z podpisanych przez Spółkę umów nie spełnia kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuję umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki. Podpisane umowy wynikały z sugestii użytkowników platformy i uzupełniały asortyment dostępny w ramach serwisu.


(3) Emitent we wrześniu uruchamia testy PriceFaller - narzędzia, które zdaniem Emitenta, może zmienić zasady zaopatrywania się w produkty do dalszej sprzedaży. Price Faller to narzędzie, które w bardzo prosty i intuicyjny sposób pozwala każdemu zarejestrowanemu użytkownikowi zorganizować wspólny zakup (z innymi użytkownikami) dowolnego produktu. Efekt skali zamówienia powoduje, że ostateczna cena produktu jest jeszcze niższa od ceny, którą użytkownik musiałby zapłacić dokonując zakupu wyłącznie na własne potrzeby.


(4) Liczba unikalnych użytkowników platformy e-commerce Power Price wyniosła we wrześniu 2011 roku 63 772, dla porównania w sierpniu br. wynosiła 76 083. Spadek liczby unikalnych użytkowników spowodowany jest wyłączeniem nieefektywnych źródeł pozyskiwania użytkowników dla Power Price, dzięki czemu spadek liczby całkowitej użytkowników przełożył się na ich lepszą jakość a co za tym idzie na wzrost liczby dokonywanych zamówień przy mniejszych wydatkach reklamowych.


(5)We wrześniu kontynuowano intensywne działania promocyjne, których efektem był min. znaczący wzrost unikalnych użytkowników odwiedzających platformę Power Price.


II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:

W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu wreśniu 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:

(1) Raport Bieżący EBI Nr 35/2011 z dnia 9 września 2011 roku, Raport miesięczny za wrzesień 2011 roku

Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.powerpricesa.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl

III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:

We wrześniu 2011 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B spółki w następującym zakresie:

- Przeprowadzenie prac rozwojowych platformy e-commerce Power Price

- Realizacja kampanii reklamowej w sieci AdWords promującej platformę Power Price

- realizacja kampanii banerowej rozliczanej w oparciu o efekt (rejestracje na platformie)


IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:


Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca października 2011 roku miały miejsce wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów.

Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".




Osoby reprezentujące spółkę:
Piotr Skawiński - Prezes Zarządu

Wasze komentarze
No hate

Wyrażaj emocje pomagając!

Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.

Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: ().

Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »