Reklama

AGROMA (AGM): Raport za kwiecień 2016 r. - raport 9

Zarząd Agroma S.A. przekazuje raport za kwiecień 2016 r.:


1. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.


Wraz z wiosennym ociepleniem branża corocznie notuje u konsumentów pośrednich i ostatecznych wzrost zainteresowania sprzętem do pielęgnacji ogrodów.

Stałym elementem sezonu wiosennego jest gwałtowny wzrost sprzedaży części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych takich jak różnego rodzaju oleje do silników.

Reklama

Znajomość rynku pozwala pracownikom spółki na obserwowanie trendów na zakupowych. Aby je jednak właściwie zinterpretować potrzebny jest dystans czasowy i stałe monitorowanie sytuacji. Wyraźna jest jednak tendencja do konserwacji starego sprzętu, która wskazuje na ewolucję rynku od produktów najtańszych, często w zasadzie jednorazowych, w kierunku produktów solidniejszych, które warto naprawiać.


2. Raporty bieżące i okresowe opublikowane w systemie EBI w kwietniu:

RB 6/2016 Raport za bieżący za marzec 2016 r.


Raporty bieżące w systemie ESPI nie były publikowane.


3. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:

Do 16 czerwca spółka opublikuje raport za maj.



Osoby reprezentujące spółkę:
Piotr Staszewski - Prezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »