Reklama

MGMSYS (MGM): Sprzedaż udziałów w Teletechnika Sp. z o.o.

Zarząd MGM Systems S.A. informuje, że w dniu 25 kwietnia 2016 roku zawarł dwie umowy sprzedaży udziałów w spółce Teletechnika Sp. z o.o.

Reklama

Pierwsza umowa została zawarta z osobą fizyczną (prezes spółki Teletechnika)i dotyczy sprzedaży 287 udziałów (28,7% kapitału i głosów) o wartości nominalnej 50 zł każdy udział. Wartość transakcji wyniosła 14.350 zł. Termin płatności upływa 29 grudnia 2017 r.

Druga umowa została zawarta ze spółką Senim Sp. z o.o. i dotyczy sprzedaży 297 udziałów (29,7% kapitału i głosów) o wartości nominalnej 50 zł każdy udział. Wartość transakcji wyniosła 30.000 zł. Termin płatności upływa 29 grudnia 2017 r.

Teletechnika Sp. z o.o. to firma inżynierska o zdywersyfikowanej działalności, która zajmuje się świadczeniem usług elektrycznych i teletechnicznych na najwyższym poziomie poprzez oferowanie kompletnej oferty będącej odpowiedzią na zapotrzebowanie płynące z rynku IT/Telecom. Podstawową działalnością Teletechnika Sp. z o.o. jest kompleksowa obsługa przedsiębiorstw w zakresie wszelkich instalacji niskoprądowych (systemy kontroli dostępu, rejestracji czasu pracy, monitoringu przemysłowego, okablowania strukturalnego) oraz instalacji teletechnicznych i elektrycznych.

Wartość bilansowa sprzedanych 584 udziałów Teletechnika Sp. z o.o. posiadanych przez MGM Systems S.A. wynosiła 29.200 zł. Po przeprowadzeniu transakcji MGM Systems S.A. posiada 406 udziałów w Teletechnika Sp. z o.o., co stanowi 40,6% kapitału i głosów.


Podstawa prawna:

§3 ust. 1 załącznika nr 3 do Regulaminu ASO



Osoby reprezentujące spółkę:
Andrzej Matuła - Członek Zarządu
Grzegorz Sawicki - Członek Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: oo

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »