Reklama

INBOOK (INB): Strategia rozwoju Spółki.

Zarząd InBook S.A. pragnie poinformować, że wyznaczył cele które zamierza w najbliższym czasie realizować. Strategia ta została wyznaczona na podstawie przeprowadzonej analizy, która miała na celu rozpoznanie nowych szans i potencjalnych zagrożeń rynkowych dla Spółki.

Reklama



1. Umacnianie własnej marki i budowanie silnej pozycji wśród księgarni internetowych średniej wielkości.

2. Wzrost przychodów o 20 % i uzyskanie dodatniego wyniku netto w 2015 roku.

3. Wykorzystanie dużej liczby klientów InBook do intensyfikacji komunikacji marketingowej oraz wprowadzenia do sprzedaży nowych produktów w swoich sklepach internetowych.

4. Pozyskanie w perspektywie do 3 lat silnego partnera branżowego lub połączenie z podmiotem o podobnej strategii rozwoju i skali biznesu.

5. Pozyskanie kapitału na rozwój w postaci emisji akcji, kierowanej do strategicznego partnera.

6. Zwiększenie budżetu marketingowego na promocję własnej marki.

7. Wprowadzenie do oferty w perspektywie 12 miesięcy dwóch nowych grup asortymentowych.



Podstawa prawna: §3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"

Osoby reprezentujące spółkę:
Jakub Dębski - Prezes Zarządu
Paulina Raciborska - Wiceprezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »