Reklama

BLACKPOIN (BPN): Szacunkowe wyniki finansowe za II kwartał 2014 r. - raport 13

Zarząd Black Point S.A. (dalej: Spółka), tworzącej wraz z jednostkami zależnymi Grupę Kapitałową Black Point, przestrzega zasad przekazywania rzetelnych informacji, dlatego kontynuując przyjętą politykę informacyjną przekazuje do wiadomości akcjonariuszy i inwestorów szacunkowe wartości obrotów jednostkowych i skonsolidowanych Grupy.


Zgodnie z szacunkami, w II kwartale roku obrotowego 2014 wartość przychodów ze sprzedaży skorygowanej o bonusy posprzedażowe wyniosła:

- Obrót skonsolidowany za II kwartał 2014 r. w wysokości ok. 14,46 mln PLN

Reklama

- Obrót jednostkowy Black Point za II kwartał 2014 r. w wysokości ok. 8,03 mln PLN


Obiektywne porównanie jednostkowych oraz skonsolidowanych wyników finansowych osiągniętych w II kwartale 2014 r. do analogicznego okresu roku poprzedniego nie jest możliwe, gdyż w okresie od października 2012 roku do września 2013 roku wyniki finansowe osiągnięte przez Grupę Black Point powiększone były o przychody spółki SCOT Sp. z o.o., które obejmowały poza sprzedażą alternatywnych materiałów eksploatacyjnych Black Point i Printé, także szeroką ofertę produktów SCOT, w tym m.in. sprzęt drukujący.


Miniony kwartał był ważnym etapem dla spółek Grupy Kapitałowej w odzyskiwaniu sprawności operacyjnej i kapitałowej. Zarząd zaktualizował strategię działania w ramach Grupy, a na jej podstawie wyznaczone zostały cele oraz kierunki działania. Zarząd Emitenta skupił się na:

- doskonaleniu jakości produktów, zwłaszcza marki Printé i nieustannym podnoszeniu wskaźników niezawodności, wydajności i sprawności;

- wzmocnieniu oferty Black Point i Printé poprzez:

• dywersyfikację oferty, głównie poprzez wprowadzanie nowości, a także aktywizację sprzedaży zwłaszcza w strategicznej grupie produktowej tonerów monochromatycznych i kolorowych,

• recertyfikację zintegrowanego systemu zarządzania jakością według norm ISO 9001: 2008, 14001:2004,

• przeprowadzenie badania zgodności produktów Black Point i Printé i oznaczenie produktów znakiem CE,

• przeprowadzenie testów niezawodności i wydajności produktów i uzyskanie akredytacji przez niezależne laboratorium badawcze AGH w Krakowie,

• proces budowy strategii rynkowej i ofertowej, którego nadrzędnym celem jest wyostrzenie wizerunku Black Point jako eksperta w branży oferującego użytkownikom biurowym i domowym wysokiej jakości materiały do drukowania i najwyższej jakości usługi szkoleniowe i serwisowe,

• zintensyfikowanie działań promocyjnych i marketingowych, nowe narzędzia marketingowe, ulotki, katalogi, nowe prezentacje przewag konkurencyjnych oferty Black Point oraz Printé;

- poprawie komunikacji zarówno w ramach Grupy Kapitałowej jak i z Partnerami Handlowymi:

• Emitent intensywnie rozwijał działalność szkoleniowo – doradczą poprzez cykle szkoleń pod tytułem „Akademia Black Pointa” organizowanych dla klientów na produkcji atramentów i tonerów Black Point oraz Printé,

• w maju br. ruszyły prace wdrożeniowe innowacyjnej platformy sprzedażowo – serwisowej (B2B), która ma być najnowocześniejszą platformą w branży,

• Emitent rozwijał i umacniał marketing, m.in. uruchomiliśmy nową stronę www.blackpoint.pl, kanał na Linkedin, Youtube, oraz BLOG techniczny, który jest jednym z elementów komunikacji z użytkownikiem finalnym i w którym będziemy opisywać najistotniejsze dla branży techniczne kwestie.


Zarząd informuje, iż Emitent rozwija ekologiczny aspekt swojej aktywności. Grupa inwestuje w rozwój działalności recyklingowej, która opiera się na utylizacji zużytych kartridży nienadających się do reprodukcji i odzysku surowców wtórnych, co leży w kompetencjach Eco Service i jej spółek zależnych. W II kwartale, po zakończonych pracach instalacyjnych uruchomiono produkcję przemiału z tworzyw sztucznych oraz jego sprzedaż.


Obecnie Grupa Black Point wyposażona jest nie tylko w właściwe kompetencje ale przede wszystkim odpowiednie narzędzia do przeprowadzenia pełnego odzysku surowców pochodzących ze zużytych kartridży do drukarek.


W II kwartale 2014 roku działalność spółki Eco Service polegająca na zbieraniu i przetwarzaniu zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek została certyfikowana zgodnie z normą ISO 9001:2008.


Szczegółowe omówienie osiągniętych wyników finansowych, zamieszczone zostanie w raporcie za II kwartał roku 2014, którego termin publikacji przypada na 12 sierpnia 2014 roku. Podane wyniki są wynikami szacunkowymi, które mogą się różnić od wartości publikowanych w raporcie za II kwartał 2014 roku.


Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu „Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect”



Osoby reprezentujące spółkę:
Piotr KOLBUSZ - Prezes Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: R.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »