Reklama

7FIT (7FT): Wprowadzenie na rynek nowych produktów pod własną marką

Zarząd TRICEPS.PL S.A. z siedzibą we Wrocławiu (dalej: Spółka, Emitent) informuje, iż w dniu 9 kwietnia 2013 roku po długim okresie intensywnych prac analitycznych, na rynku suplementów diety i odżywek pojawiły się pierwsze produkty pod nową wykreowaną przez Spółkę marką 7Nutrition.

Reklama


Prace nad stworzeniem szczegółowej strategii rozwoju serii suplementów diety i odżywek pod własną marką o nazwie 7Nutrition, Spółka rozpoczęła w IV kwartale 2012 roku. Nowe produkty będą wytwarzane wyłącznie na zlecenie TRICEPS.PL S.A. Gotowe suplementy diety będą wyróżniały się na rynku nie tylko jakością ich składników, ale i proporcją ich doboru.


Emitent prognozuje, że wprowadzenie produktów pod własną marką, niedostępnych do tej pory na rynku, umożliwi mu uzyskanie odpowiednio wysokiej marży, co jednocześnie zwiększy jego przychody finansowe.


Podstawa prawna: §3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje Bieżące i Okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect"

Osoby reprezentujące spółkę:
Michał Wasilewski - Prezes Zarządu
Arkadiusz Bała - Wiceprezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »