Reklama

PHARMENA (PHR): Wprowadzenie nowych produktów dermatologicznych do sprzedaży - raport 63

Zarząd PHARMENA S.A. w nawiązaniu do Strategii Spółki na lata 2012-2015 (opublikowanej w raporcie bieżącym nr 16/2012 z dnia 13.04.2012 r.) oraz komunikatu o realizacji Strategii Spółki w zakresie dermatologii (opublikowanego w raporcie bieżącym nr 60/2012 z dnia 12.09.2012 r.) informuje, iż zgodnie z założeniami Strategii Spółki w dniu 08.10.2012 r. wprowadził do sprzedaży następujące produkty dermatologiczne:

• Dermena MEN szampon hamujący wypadanie włosów dla mężczyzn,

• Dermena MEN lotion hamujący wypadanie włosów dla mężczyzn,

Reklama

• Dermena REPAIR szampon do włosów suchych i zniszczonych, hamujący wypadanie włosów.

Powyższe produkty mają na celu poszerzenie portfolio produktów oraz dotarcie do nowych grup docelowych.


Informację podano ze względu na fakt, iż wprowadzenie nowych produktów dermatologicznych do sprzedaży może mieć istotny wpływ na przychody Spółki w najbliższych kilku latach.


§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".



Osoby reprezentujące spółkę:
Konrad Palka - Prezes Zarządu
Marzena Wieczorkowska - Wiceprezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »