Reklama

ABPOL (ABP): Wprowadzenie produktu you&me do sieci handlowej Intermarche

Zarząd Abpol Company Polska S.A. z siedzibą w Warszawie informuje, że w ramach realizacji celów emisyjnych wskazanych w Dokumencie Informacyjnym Emitent wprowadził prezerwatywy you&me, będące marką własną Abpol Company Polska, do sieci handlowej Intermarche.

Reklama


Intermarche jest francuską siecią supermarketów posiadającą w Polsce ponad 200 sklepów wielkopowierzchniowych oferujących szeroki wybór produktów spożywczych i chemicznych.


W opinii Zarządu Spółki obecność produktu you&me w sieci handlowej Intermarche istotnie wpłynie na jego rozpoznawalność oraz budowę obecności numerycznej w sklepach, a w wymiarze finansowym na wzrost przychodów z jego sprzedaży oraz wyniki finansowe Spółki.


Podstawa prawna:

§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu " Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"



Osoby reprezentujące Spółkę:

Olgierd Wejner - Prokurent



Osoby reprezentujące spółkę:
Olgierd Wejner - Prokurent

Dowiedz się więcej na temat: sieci handlowe | sieć handlowa

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »