Reklama

DCD (DCD): Zaprzestanie stosowania zasady 16 Dobrych Praktyk

Zarząd Terra S.A. z siedzibą w Warszawie (?Spółka?) informuje, że podjął decyzję, o odstąpieniu od stosowania zasady, o której mowa w punkcie 16 "Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect", polegającej na publikacji raportów miesięcznych w terminie 14 dni od zakończenia danego miesiąca, począwszy od raportu miesięcznego za maj 2014 roku.

Reklama


Z punktu widzenia Zarządu Spółki, stosowanie zasady nr 16 Dobrych Praktyk zastąpić można należytym wykonywaniem obowiązków informacyjnych (przekazywaniem raportów bieżących i okresowych ? kwartalnych oraz rocznych). W opinii Zarządu Spółki informacje przekazywane w publikowanych raportach bieżących i okresowych są wystarczające przez co nie jest konieczne sporządzanie comiesięcznych raportów powielających w większości już opublikowane informacje.


W związku z powyższym ostatnim raportem miesięcznym przekazanym przez Spółkę jest raport miesięczny za kwiecień 2014 roku, który to raport został opublikowany w dniu 14 maja 2014 r.


Podstawa prawna: §4 pkt. 3 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".

Osoby reprezentujące spółkę:
Paweł Jeleniewski - Prezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »