Reklama

AILLERON (ALL): Zarządzanie halodzwonkami do końca 2017 roku - Wind Mobile podpisał umowę z operatorem komórkowym - raport 20

Zarząd Wind Mobile S.A. ("Spółka") z siedzibą w Krakowie podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 13 września 2012r. Spółka zawarła wieloletnią umowę z jednym z operatorów komórkowych na kompleksową współpracę w zakresie zarządzania usługą halodzwonki.

Współpraca odbywać się będzie w modelu podziału przychodów (revenue sharing), w ramach której Wind Mobile odpowiadać będzie za dostawę, utrzymanie i rozwój technologii oraz za usługi związane z marketingiem i sprzedażą produktów dla klientów końcowych operatora. Umowa obowiązuje do 31.12.2017r.

Reklama


"Nasza dotychczasowa współpraca z operatorem przebiegała doskonale zarówno w obszarze technicznym, jak i biznesowym. Dzięki pozyskanym doświadczeniom wzbogaciliśmy dotychczasową formułę współpracy i zawarliśmy wieloletnie partnerstwo. Dzięki pięcioletniej perspektywie ścisłej kooperacji jesteśmy w stanie jeszcze mocniej zaangażować się w prace przynoszące naszemu partnerowi istotne zyski, co automatycznie przekłada się na wzrost zysków Wind Mobile. Według badań Boston Constulting Group, operatorzy w nadchodzących latach w coraz większym stopniu będą decydować się na zlecanie specjalistycznym partnerom zadań dotychczas realizowanych wewnątrz własnej organizacji. Nasza kompleksowa oferta świetnie wpisuje się w ten trend, a jeśli chodzi o operatorskie usługi dodane to możemy się pochwalić największym doświadczeniem i możliwościami w Polsce. Przez kolejne pięć lat będziemy mieć ręce pełne pracy." - mówi Tomasz Kiser, wiceprezes zarządu Wind Mobile.



Halodzwonek (ang. ringback tone) to dźwięk odgrywany w telefonie w miejscu standardowego sygnału oczekiwania na połączenie. Dźwięk ten może mieć formę utworu muzycznego, nagranego komunikatu lub przekazu reklamowego. Abonenci sieci komórkowych mogą indywidualnie przypisać do swojego numeru telefonu wybrany dźwięk, co odbywa się poprzez panel sterowania danego operatora telekomunikacyjnego. Usługa ta, zaszeregowana do telekomunikacyjnych usług dodanych, jest najbardziej popularna w Indiach, a wśród krajów europejskich w Polsce. W Polsce dostawcą tej usługi dla wszystkich krajowych operatorów komórkowych jest firma Wind Mobile S.A. Na podstawie tej usługi operatorzy komórkowi oferują następujące usługi: Halo Granie (Orange), Czasoumilacz (Plus), Granie na czekanie (T-Mobile), Muzyka na czekanie (Play).


Wind Mobile jest integratorem i dostawcą autorskich rozwiązań teleinformatycznych umożliwiających operatorom mobilnym oferowanie nowoczesnych usług i generowanie dodatkowych przychodów. Użytkownicy telefonów komórkowych z technologią i produktami Wind Mobile spotykają się każdego dnia.

Firma znana głównie dzięki wysoce skalowalnej Platformie RBT, oferującej popularne halodzwonki, dostarcza również takie rozwiązania mobilne jak: VAS Force, HaloAds, Mobile Ad Server, Voice Courier, Smart Apps, USSD Gateway, IVR/ITR, Call Completion, Voice Mailing, Recommendations oraz wiele innych.

Do grona klientów Wind Mobile należą wszyscy najwięksi komórkowi operatorzy w Polsce: Polska Telefonia Cyfrowa (T-Mobile, Heyah), PTK Centertel (Orange), Polkomtel (Plus), P4 (Play Mobile) i Cyfrowy Polsat, a także operator Nova w Islandii.



Powyższa umowa jest istotnej wartości i ma strategiczne znaczenie dla działalności i rozwoju Spółki.


Podstawa Prawna: § 3 ust. 2 pkt.2 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".



www.windmobile.pl/inwestorzy




Osoby reprezentujące spółkę:
Igor Bokun - Prezes Zarządu
Tomasz Kiser - Członek Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »