Reklama

MILKPOL (MLP): Zawarcie umowy leasingu operacyjnego w celu sfinansowania inwestycji nabycia maszyny pakującej. - raport 21

Zarząd "Milkpol" Spółki Akcyjnej z siedzibą w Czarnocinie ("Spółka"), informuje niniejszym, że w dniu 27 sierpnia 2012 roku Spółka powzięła wiadomość o podpisaniu przez kontrahenta, tj. przez Millennium Leasing Spółkę z o.o. z siedzibą w Warszawie (jako leasingodawcę - finansującego) ze Spółką (jako leasingobiorcą - korzystającym) umowy leasingu operacyjnego z dnia 24 sierpnia 2012 roku, na mocy której Millennium Leasing Sp. z o.o. oddaje Spółce do używania i pobierania pożytków rzecz będąca przedmiotem leasingu - tj. fabrycznie nową i kompletną, automatyczną maszynę pakującą produkcji ULMA Packaging, model TFS 300 (Spółka informowała o zawarciu z Ulma Packaging Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Legionowie umowy dostawy przedmiotowej maszyny w drodze Raportu Bieżącego EBI Nr 10/2012 z dnia 16 maja 2012 roku).

Reklama

Przedmiotowa umowa została zawarta w celu udzielenia finansowania inwestycji Spółki kwalifikującej się do "Programu Finansowania i Rozwoju Energii Zrównoważonej w Polsce" (PolSEFF) i jest umową leasingu operacyjnego, co oznacza, że przedmiot leasingu zaliczany jest do majątku finansującego (Millennium Leasing Sp. z o.o.), który to podmiot dokonuje z tego tytułu odpisów amortyzacyjnych.

Wartość netto przedmiotu leasingu określono na kwotę 426.795,70 zł, a z tytułu zawarcia przedmiotowej umowy finansującemu (Millennium Leasing Sp. z o.o.) przysługuje od Spółki ratalne wynagrodzenie, przy czym ustalono pięćdziesiąt dziewięć miesięcznych rat, w tym pięćdziesiąt osiem równych rat i pierwszą miesięczną ratę w wysokości 21,6246% netto wartości przedmiotu leasingu.

W ocenie Zarządu Spółki realizacja przedmiotowej inwestycji będzie miała wpływ na wyniki finansowe uzyskiwane przez Spółkę.

Zakup (dostawa) nowoczesnej maszyny do pakowania próżniowego twarogów oraz nowego sera Gusto stanowi jeden z elementów wdrażanej w Spółce strategii rozwoju i ma pozwolić na zróżnicowanie formy, wielkości i rodzaju opakowania produktów Spółki, z czym wiąże się podniesienie atrakcyjności produktów, co pozwala Spółce w elastyczny sposób odpowiadać na zmieniające się zapotrzebowanie rynku. Wdrażana i w części realizowana strategia rozwoju Milkpol SA skoncentrowana jest na zwiększeniu zasięgu oraz ilości sprzedaży wyrobów własnych. Prowadzone oraz planowane działania oparte są przede wszystkim na pozyskaniu nowych rynków zbytu, zarówno w kraju jak i za granicą, zwiększaniu rozpoznawalności marki poprzez działania promocyjno-reklamowe (o podejmowanych działaniach marketingowych Spółka sukcesywnie informowała w raportach miesięcznych na przestrzeni lat 2011 i 2012) oraz aktywizację współpracy z sieciami handlowymi. Ponadto, zamiarem Spółki jest zwiększenie wykorzystania zdolności produkcyjnych, zakupionej w 2010 roku linii do produkcji sera twarogowego metodą ultrafiltracji, poprzez wprowadzenie na rynek nowych konkurencyjnych produktów.


Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu ASO - "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".




Osoby reprezentujące spółkę:
Wiesław Niedziałek - Prezes Zarządu
Aleksandra Świerczyńska - Wiceprezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »