PLANETB2B (P2B): Zawarcie umowy licencyjnej o korzystanie ze znaku towarowego - raport 11

Zarząd spółki Produkty Klasztorne S.A. z siedzibą w Nowej Wsi (?Spółka", ?Licencjobiorca?) informuje, że w dniu 6 czerwca 2014 roku została podpisana umowa o współpracy i udzieleniu licencji na znak towarowy podpisana ze spółką Zdrowy Dzieciak Sp. z o.o. z siedziba w Warszawie (?Licencjodawca?). W ramach podpisanej umowy Licencjobiorca nabył prawa do korzystania ze znaku towarowego słowno-graficznego ?Uśmiech Dzieciaka?, będącego własnością Licencjodawcy.

Przedmiotowa umowa przewiduje odpłatne korzystanie przez Spółkę ze znaku towarowego ?Uśmiech Dzieciaka? do dystrybucji określonych kategorii produktów wędliniarskich przeznaczonych dla dzieci m.in. parówek, wędlin, pasztecików, kiełbas.

Reklama


Zawarta umowa wpisuje się w realizację dotychczasowej strategii Spółki przewidującej rozwój w oparciu o produkty żywnościowe wysokiej jakości tzw. produkty ?Premium?. Jednocześnie marka ?Uśmiech Dzieciaka? stanowi uzupełnienie marki Spółki - ?Polska Czerwona Krowa?, która jest dedykowana dla dzieci w zakresie produktów nabiałowych.


Zarząd spółki Produkty Klasztorne S.A. podjął decyzję o publikacji niniejszej informacji z uwagi na jej prawdopodobny istotny pozytywny wpływ na sytuację gospodarczą, majątkową i finansową oraz na perspektywy rozwoju Spółki.


Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"



Osoby reprezentujące spółkę:
Marek Nowicki - Prezes Zarządu
Katarzyna Żarnik-Chojnacka - Wiceprezes Zarządu

GPW
Dowiedz się więcej na temat: znaki towarowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »