Reklama

PHARMENA (PHR): Zmiana terminu wprowadzenia do sprzedaży produktu Allerco krem ochronny

Zarząd PHARMENA S.A. w nawiązaniu do Strategii Spółki na lata 2012-2015 (opublikowanej w raporcie bieżącym nr 16/2012 z dnia 13.04.2012 r.) oraz komunikatu o realizacji Strategii Spółki w zakresie dermatologii (opublikowanego w raporcie bieżącym nr 60/2012 z dnia 12.09.2012 r.) informuje, iż nastąpiła zmiana terminu wprowadzenia do sprzedaży produktu Allerco krem ochronny przeciw odparzeniom.

Reklama


Spółka w dniu 19.10.2012r. otrzymała informację, że producent jednego z komponentów wykorzystywanych przy produkcji kremu ochronnego Allerco zmienił jego skład. W tej sytuacji konieczne jest zastąpienie obecnego surowca, innym komponentem o składzie odpowiednim dla produktu dedykowanego dla osób o skórze wrażliwej oraz dla dzieci. Niezbędne będzie również ponowne przeprowadzenie badań stabilności oraz badań aplikacyjnych produktu. W związku z powyższym wprowadzenie na rynek kremu ochronnego Allerco, które planowane było na listopad 2012 r., zostanie przesunięte na termin późniejszy. Po przeprowadzeniu wszelkich niezbędnych badań krem ochronny Allerco zostanie wprowadzony na rynek.


Informację podano ze względu na fakt, iż wprowadzenie nowych produktów dermatologicznych do sprzedaży może mieć istotny pozytywny wpływ na przychody Spółki w najbliższych kilku latach.


Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".



Osoby reprezentujące spółkę:
Konrad Palka - Prezes Zarządu
Marzena Wieczorkowska - Wiceprezes Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: PHARMENA | allerco | R.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »