Reklama

APANET (APA): Zmiany w Radzie Nadzorczej Emitenta

Zarząd APANET S.A. z siedzibą we Wrocławiu („Emitent”. „Spółka”) niniejszym informuje, iż w wyniku uchwał podjętych przez Zwyczajne Walne Zgromadzenie Emitenta („ZWZ”) w dniu 30 czerwca 2018 r. zaszły zmiany w Radzie Nadzorczej Spółki.

Reklama


W wyniku podjęcia przez ZWZ uchwały nr 27 w sprawie ustalenia liczby członków Rady Nadzorczej Spółki w związku z wyborem Rady Nadzorczej w drodze głosowania oddzielnymi grupami, dotychczas obowiązująca kadencja Rady Nadzorczej Spółki uległa zakończeniu i uchwalona została nowa, trzyletnia kadencja wspólna Rady Nadzorczej, która zakończy się z dniem 30 czerwca 2021 r.


W wyniku podjęcia niniejszej uchwały liczba członków Rady Nadzorczej w ramach nowej kadencji ustalona została na pięć osób. Następnie, w ramach kolejnego punktu porządku obrad ZWZ, Przewodniczący zarządził dokonanie wyboru członków Rady Nadzorczej Emitenta w drodze głosowania oddzielnymi grupami, w wyniku czego powołano dwóch członków Rady Nadzorczej Emitenta, a w dalszej kolejności ZWZ powołało członków Rady Nadzorczej na ogólnych zasadach przewidzianych przepisami prawa.


W wyniku powyższych zmian aktualny skład Rady Nadzorczej Emitenta jest następujący:

- Pan Paweł Łukasiewicz, Członek Rady Nadzorczej.

- Pan Paweł Nowak, Członek Rady Nadzorczej,

- Pani Anna Gardiasz, Członek Rady Nadzorczej,

- Pan Jacek Konopa, Członek Rady Nadzorczej,

- Pan Andrzej Łebek , Członek Rady Nadzorczej,


W załączeniu do niniejszego komunikatu przekazuje się informacje, o których mowa w § 10 pkt 20) Załącznika Nr 1 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu uzyskane od powołanych Członków Rady Nadzorczej: Pana Pawła Łukasiewicza, Pana Pawła Nowaka oraz Pana Jacka Konopy. Zarząd Emitenta informuje jednocześnie, iż nie uzyskał informacji, o których mowa w § 10 pkt 20) Załącznika Nr 1 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu od powołanych Członków Rady Nadzorczej: Pani Anny Gardiasz oraz Pana Andrzeja Łebek, pomimo zwrócenia się o udzielenie tych informacji. W efekcie niedopełniony został obowiązek Spółki określony w § 3 ust. 1 pkt 7) Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu „Informacje Bieżące i Okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect”.


Podstawa prawna: § 3 ust. 1 pkt 7) Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu „Informacje Bieżące i Okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect” oraz pkt 16a Załącznika nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy z dnia 31 października 2008 r. "Dobre praktyki spółek notowanych na NewConnect", dodany Uchwałą Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 r. w sprawie zmiany dokumentu "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect"

Osoby reprezentujące spółkę:
Dariusz Karolak - Prezes Zarządu

Załączniki

Dokument.pdf Dokument.pdf Dokument.pdf

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »