AGORA (AGO): AGORA SA (25/2025) Ujawnienie opóźnionej informacji poufnej dotyczącej rozpoczęcia przez Spółkę negocjacji w przedmiocie zbycia udziałów w spółce ROI Hunter a.s. - raport 25/2025

Raport bieżący 25/2025

Na podstawie art. 17 ust. 1 i 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 roku w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylającego dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE ("MAR"), Zarząd spółki Agora S.A. ("Spółka") ("Zarząd") niniejszym przekazuje opóźnioną w dniu 25 sierpnia 2025 roku informację poufną dotyczącą rozpoczęcia przez Spółkę negocjacji w przedmiocie zbycia udziałów w spółce ROI Hunter a.s. ("Informacja Poufna") ("Negocjacje").

Reklama

Treść opóźnionej Informacji Poufnej:

Zarząd spółki Agora S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka"), niniejszym informuje, że 25 sierpnia 2025 r., w odpowiedzi na otrzymaną niewiążącą ofertę nabycia udziałów w spółce ROI Hunter a.s. z siedzibą w Brnie, Czechy ("ROI Hunter"), w której zawarte zostały podstawowe założenia transakcji, Spółka podjęła decyzję o rozpoczęciu negocjacji w przedmiocie zbycia udziałów w ROI Hunter.

Rozpoczęcie opisanych powyżej negocjacji nie oznacza, że dane negocjacje zakończą się ustaleniem ostatecznych warunków zbycia udziałów w ROI Hunter.

Przyczyny uzasadniające opóźnienie przekazania Informacji Poufnej do publicznej wiadomości:

W ocenie Zarządu opóźnienie przekazania powyższej Informacji Poufnej spełniało w momencie podjęcia decyzji o opóźnieniu warunki określone w MAR oraz w wytycznych Europejskiego Urzędu Nadzoru Giełd i Papierów Wartościowych (ESMA) dotyczących opóźnienia ujawnienia informacji poufnych i interakcji z nadzorem ostrożnościowym z dnia 13 kwietnia 2022 roku ("Wytyczne ESMA").

W ocenie Zarządu niezwłoczne ujawnienie Informacji Poufnej rodziło ryzyko negatywnego wpływu na przebieg i wynik Negocjacji, oraz prawdopodobieństwo ich finalizacji. Ujawnienie informacji o rozpoczęciu przez Spółkę Negocjacji mogłoby przyczynić się do ingerencji stron trzecich, co mogło mieć negatywny wpływ na czas trwania Negocjacji oraz ich warunki.

Powyższe mogło, w szczególności, skutkować uzyskaniem warunków gorszych aniżeli w przypadku utrzymania informacji w poufności, a nawet brakiem pomyślnego zakończenia negocjacji w przyszłości. W ocenie Zarządu, powyższe przesłanki spełniają kryteria możliwości naruszenia uzasadnionego prawnie interesu emitenta określonych w pkt 5.1.10a Wytycznych ESMA.

Z uwagi na trudny do przewidzenia wynik prowadzonych negocjacji, Zarząd uznał, że podanie do publicznej wiadomość Informacji Poufnej mogłoby spowodować niewłaściwą ocenę tej informacji i jej potencjalnego wpływu na wartość Spółki przez opinię publiczną.

W ocenie Spółki nie istniały przesłanki wskazujące na to, że opóźnienie ujawnienia Informacji Poufnej mogłoby prawdopodobnie wprowadzić w błąd opinię publiczną.

Spółka podjęła również działania i zastosowała środki niezbędne do zachowania w poufności Informacji Poufnej do momentu podania jej do publicznej wiadomości, w szczególności poprzez wdrożenie na poziomie grupy kapitałowej Spółki wewnętrznej procedury obiegu i ochrony informacji. W momencie podjęcia decyzji o opóźnieniu podania do publicznej wiadomości Informacji Poufnej, zgodnie z art. 18 MAR, została sporządzona lista osób posiadających do dostęp do Informacji Poufnej, która była na bieżąco monitorowana i w razie potrzeby aktualizowana.

Zgodnie z treścią art. 17 ust. 4 MAR, natychmiast po publikacji niniejszego raportu Spółka poinformuje Komisję Nadzoru Finansowego o opóźnieniu ujawnienia Informacji Poufnej wraz ze wskazaniem spełnienia przesłanek takiego opóźnienia.

Podstawa prawna: Art 17 ust. 1 i ust. 4 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 roku w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylającego dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE - informacja poufna.

[English version below]

25/2025

Disclosure

of delayed confidential information regarding the Company's commencement

of negotiations concerning sale of shares of ROI Hunter a.s.

Regulatory

filing

On the

basis of Article. 17 sec. 1 and 4 of Regulation (EU) No 596/2014 of the

European Parliament and of the Council of 16 April 2014 on market abuse

(regulation on market abuse) and repealing Directive 2003/6 / EC of the

European Parliament and of the Council and Commission directive 2003 / 124

/ WE, 2003/125 / EC and 2004/72 / EC ("MAR"), the Management

Board of Agora SA ("Company") ("Management Board") hereby

discloses confidential information, delayed on August 25, 2025, on the

initiation of negotiations on

sale of shares of ROI Hunter

a.s. ("Confidential Information") ("Negotiations").Contents

of the delayed Confidential Information:The

Management Board of Agora S.A. with its seat in Warsaw ("Company")

hereby informs that on August 25, 2025, in response to the non-binding

offer to acquire shares in ROI Hunter a.s. with its seat in Brno, Czech

Republic ("ROI Hunter"), which set forth the principles of

the transaction, the Company decided to commence negotiations on sale of

shares of ROI

Hunter.The

commencement of the negotiations described above does not imply that such

negotiations will result in the determination of the final terms for the

disposal of shares in the ROI Hunter.Reasons

for delaying the disclosure of Confidential Information to the public:In

the opinion of the Management Board, the delay in disclosure of the above

Confidential Information met the conditions set out in the MAR and the

guidelines of the European Securities and Markets Authority (ESMA)

regarding the delay in disclosure of confidential information and

interactions with prudential supervision of April 13, 2022 ("ESMA

Guidelines") at the time of the decision on delay.In

the Management Board's opinion, the immediate disclosure of Confidential

Information generated the risk of a negative impact on the course and

outcome of the Negotiations, and the probability of its conclusion.

Disclosure of information about the Company's Negotiations could

contribute to third party interference, which could have a negative impact

on the duration and the terms of the Negotiations.The

above could, in particular, result in obtaining conditions worse than in

the case of keeping the information confidential, and even the lack of

successful completion of the Negotiations in future. In the opinion of the

Management Board, the above premises meet the criteria for the possibility

of infringement of the legally legitimate interest of the issuer specified

in point 5.1.10a of the ESMA Guidelines. Due

to the unpredictable outcome of the negotiations, the Management Board

decided that publication of the Confidential Information to the public

could result in inappropriate assessment of this information and its

potential impact on the Company's value by the public.In

the Company's assessment, there were no grounds to indicate that delaying

the disclosure of Confidential Information could likely mislead the public

opinion.The

Company also took and implemented measures necessary to keep Confidential

Information confidential, until it was made public, in particular by

implementing, at the level of the Capital Group of the Company, the

internal circulation and information protection procedure. At the time of

the decision to delay disclosure of the Confidential Information, pursuant

to Art. 18 MAR, a list of persons having access to Confidential

Information was prepared, which was monitored on an ongoing basis and

updated as necessary.According

to art. 17 sec. 4 MAR, immediately after the publication of this report,

the Company will inform the Polish Financial Supervision Authority about

the delay of disclosure of the Confidential Information together with an

indication of the fulfillment of the reasons for such delay.Legal

basis: Art. 17 sec. 1 and par. 4 of Regulation (EU) No 596/2014 of the

European Parliament and of the Council of 16 April 2014 on market abuse

(regulation on market abuse) and repealing Directive 2003/6 / EC of the

European Parliament and of the Council and Commission Directive 2003/124 /

WE, 2003/125 / EC and 2004/72 / EC - confidential information.

More information on page: http://biznes.pap.pl/en/reports/espi/all,0,0,0,1

Emitent/PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »