Reklama

DEBICA (DBC): Aktualizacja informacji na temat wpływu pandemii COVID-19 na Spółkę - raport 9

Raport bieżący nr 9/2020

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Firmy Oponiarskiej Dębica SA (dalej: "Spółka”) przekazuje – w tym w nawiązaniu do raportów bieżących nr 4/2020 oraz nr 6/2020 –informacje na temat wpływu pandemii choroby COVID-19 na Spółkę.

1. Spółka informuje, że aktualnie prowadzi działalność produkcyjną, sprzedażową i dystrybucyjną pozostając w bliskim kontakcie ze swoimi partnerami biznesowymi. Spółka nadal zapewnia dostawy opon dla swoich klientów i współpracuje przy wypracowywaniu najbardziej optymalnych rozwiązań handlowych i sanitarnych w dynamicznie zmieniających się i niepewnych warunkach rynkowych, a skala działalności jest i będzie dostosowywana dla aktualnej sytuacji rynkowej.

Reklama

2. Szacunkowe wyniki pierwszego kwartału 2020 r. wyniosły:

- przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów: 509 070 tys. zł

- zysk netto: 22 493 tys. zł

Spółka zastrzega jednocześnie, że prezentowane wyniki mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie względem finalnych wyników za pierwszy kwartał 2020 r., których przekazanie do publicznej wiadomości zaplanowane jest na 14 maja 2020 r. Powyższe wyniki finansowe stanowią szacunki uzyskane w trakcie przygotowywania sprawozdania finansowego. Wyniki opublikowane ostatecznie w raporcie okresowym mogą odbiegać od powyżej przedstawionych wielkości.

3. Zarząd na bieżąco monitoruje wpływ pandemii COVID-19 na aspekty finansowe, biznesowe oraz operacyjne Spółki i będzie kontynuował podejmowanie adekwatnych decyzji, aby zapewnić ciągłość działania oraz bezpieczną i stabilną sytuację firmy. Spółka m.in. uzgodniła w trybie przewidzianym przepisami prawa i wdrożyła program ograniczonego czasu pracy dla pracowników oraz złożyła wniosek o wsparcie w postaci dofinansowania wynagrodzeń pracowników w ramach rządowego programu wsparcia przedsiębiorców, tzw. Tarczy Antykryzysowej. Wniosek został pozytywnie rozpatrzony, a Spółce wypłacona została pierwsza transza okresowego wsparcia w kwocie 5,51 mln zł. Również w przyszłości Zarząd Spółki ma zamiar korzystać z ewentualnych kolejnych udostępnianych narzędzi wsparcia, jeśli będą one zapewniały osiąganie ww. celów i Spółka będzie w stanie spełnić wymagane kryteria kwalifikacyjne.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2020-05-04Leszek SzafranPrezes Zarządu, Dyrektor ds. Sprzedaży
2020-05-04Ireneusz MaksymiukCzłonek Zarządu, Dyrektor ds. Finansowych

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »