Reklama

DOOK (DOK): Aktualizacja prognozy finansowej na rok 2017 - raport 2

Raport bieżący nr 2/2017

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd DOOK S.A. z siedzibą we Wrocławiu ("Emitent”, "Spółka”) niniejszym przekazuje do publicznej wiadomości aktualizację prognozy wyników finansowych Spółki na rok 2017.

Pierwotne wartości prognozy wyników finansowych Emitenta na rok 2017 przedstawione w Dokumencie Informacyjnym:

Przychody ze sprzedaży: 4,7 mln PLN

Koszy działalności operacyjnej: 4,5 mln PLN

EBIT: 0,20 mln PLN

Zysk netto: 0,162 mln PLN

Zaktualizowane wartości prognozy wyników finansowych Emitenta na rok 2017:

Reklama

Przychody ze sprzedaży: 4,8 mln PLN

Koszy działalności operacyjnej: 4,8 mln PLN

EBIT: 0,001 mln PLN

Zysk netto: 0,001 mln PLN

Poniżej zaprezentowano zdarzenia wpływające na aktualizację prognozy wyników finansowych na rok 2017 r.

1. Ustalenie ostatecznych warunków zakończenia realizacji przedmiotu umowy głównej z AmRest, co wiąże się z:

a) rozliczeniem umowy do 31.01.2018 r., a nie do końca grudnia 2017 r. jak wcześniej estymowano (wartość przychodów ok. 60 tys. netto – wartość ta zostanie wykazana w 1 kwartale 2018 r.)

b) realizacją prac naprawczych/gwarancyjnych i tym samym mniejszymi możliwościami produkcyjnymi ze strony zespołu na rzecz innych klientów komercyjnych w grudniu 2017 r.

2. Przegranie przetargu zamkniętego na budowę i przebudowę portalu internetowego, którego realizacja miała się rozpocząć w dn.11.12.2017, a rozliczenie miało być na podstawie umowy T&M ( wartość przychodów ok. 40 tys. netto)

3. Przesunięcie decyzji na realizację prac analityczno-projektowych (część przetargu na budowę systemu finansowego) do dn. 15.12.2017, co skutkuję niemożliwością zrealizowania zakresu prac o wartości ok 30-40 tys. zł w tym roku – w przypadku wygrania przetargu wartość ta zostanie wykazana w 1 kwartale 2018 r.

4. Decyzja klienta zagranicznego (kontrakt długoterminowy, rozliczany miesięcznie w T&M) o przerwie w świadczeniu usług przez 4-osobowy zespół w związku z planowaną przerwą świąteczną od 25.12 do 7.01.2018 (co przekłada się na mniejszą wartość przychodów na ten rok o ok. 15 tys. zł).

5. Przeprowadzenie w IV kwartale 2017 r warsztatów z technologii React.js celem realizacji strategii employee-brandingowej oraz zdobycia nowych kandydatów (koszt ok. 8 tys. zł).

6. Wzrost wynagrodzeń 2 członków zespołu od 1.12.2017.

7. Niższa efektywność przychodowa Project Managerów oraz UX/UI w ostatnich miesiącach o ok. 15% od zakładanej i przedstawionej w Dokumencie Informacyjnym.

Emitent wskazuje, że powyższe zdarzenia spowodowały niewygenerowanie ok. 200 tys. PLN przychodów, które znalazłyby swoje bezpośrednie przełożenie na wynik EBIT oraz zysk netto (koszty działalności operacyjnej pozostałyby bez zmian).

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2017-12-11Dmitrij ŻatuchinPrezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »