Reklama

HUBSTYLE (HUB): Aktualizacja założeń kierunków strategicznych rozwoju Emitenta i jego Grupy Kapitałowej.

Raport bieżący nr 6/2017

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Hubstyle S.A. ("Emitent”, "Spółka”) informuje, że w dniu 22 marca 2017 r. postanowił dokonać aktualizacji strategicznych kierunków rozwoju Emitenta na lata 2017-2018.

Reklama

Aktualizacja strategii rozwoju Emitenta, a także spółek wchodzących w skład jego Grupy Kapitałowej (dalej jako "Grupa Hubstyle”), podyktowana jest realizacją kluczowych jej elementów, opisanych

w raporcie bieżącym nr 25/2015 z dnia 24 czerwca 2015 r., a także koniecznością dostosowania celów średnio i długoterminowych do aktualnie obserwowanych uwarunkowań rynkowych. W wyniku przeprowadzonych analiz, Zarząd Emitenta zdecydował o kontunuowaniu działań zmierzających do dalszego, intensywnego rozwoju segmentu sprzedaży odzieży, opartego o marki własne.

W związku z tym, Zarząd przyjął poniżej opisane, podstawowe założenia tego rozwoju:

1) Koncentracja na budowie skali sprzedaży marek własnych w segmencie lifestyle.

2) Koncentracja na markach Sugarfree i Cardio Bunny, oraz dalszy ich rozwój poprzez poszerzenie głębokości i szerokości oferty produktowej, działania marketingowe zwiększające rozpoznawalność marek, wprowadzanie dalszych funkcjonalności i ułatwień dla klientów.

3)Rozwój skalowalnej infrastruktury e-commerce według najlepszych praktyk na rynku, w celu poprawy efektywności i kluczowych wskaźników biznesowych.

4)Zawieszenie projektów, które nie przekładają się w ocenie Zarządu na dynamiczny wzrost przychodów Grupy i jej pozycji rynkowej tj. Emente, Freakylicks oraz Kragelman i generowały negatywne wyniki w roku 2016.

Zarząd Emitenta zakłada, że w efekcie realizacji ww. założeń istotnie umocni się pozycja Emitenta na polskim rynku e-commerce. Głównym czynnikiem mającym na to wpływ będzie portfolio silnych marek własnych, tj. Sugarfree i Cardiobunny, które odpowiadały za około 92% przychodów w segmencie sprzedaży odzieży, generowanych w roku 2016 przez Grupę Hubstyle. Zgodnie z opracowanymi przez Zarząd Emitenta analizami rynkowymi, zarówno rynek e-commerce w modzie (jako całość), jak i sam segment klientów do których swoją ofertę kieruje Cardiobunny i Sugarfree, charakteryzują się obecnie dynamicznym trendem wzrostowym.

Planowana przez Zarząd Emitenta realizacja zaktualizowanej strategii Spółki zostanie sfinansowana ze środków pozyskanych w wyniku sprzedaży aktywów, które nie są obecnie postrzegane przez Zarząd Emitenta jako kluczowe lub ze środków pozyskanych w drodze emisji dłużnych instrumentów finansowych.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2017-03-22Monika EnglichtPrezes Zarządu
2017-03-22Wojciech PatynaWiceprezes Zarządu
2017-03-22Wiktor DymeckiCzłonek Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »