Reklama

SLEEPZAG (SLZ): bmp sfinansuje MBR Targeting

Raport bieżący nr 15/2012
Podstawa prawna:

Reklama

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Celowo & pewnie: MBR Targeting GmbH pomyślnie zamyka pierwszą rundę finansową

Utworzona we wrześniu 2011 r. berlińska spółka targetingowa MBR Targeting GmbH otrzymuje od VC Fonds Technologie Berlin, bmp media investors AG (ISIN DE0003304200), od Dirka Freytaga oraz od dwóch innych Aniołów Biznesu kapitał na rozwój w kwocie sześciocyfrowej, aby umożliwić jej szeroko zakrojone wejście na rynek. Większość udziałów w przedsiębiorstwie zostaje u menedżerów Pablo Metza i Christopha Tavana oraz u pozostałych założycieli.

MBR Targeting opracowała własną technologię umożliwiającą, za pomocą procedur, algorytmów i programów analizy danych, prezentowanie reklamy i produktów w Internecie w czasie rzeczywistym, dostosowanych do danego użytkownika bez zapisywania indywidualnego zachowania użytkownika. Za pomocą nowatorskiej procedury targetingowej firma zwiększa wagę ukierunkowanej reklamy i propozycji produktowych, a tym samym przyczynia się znacznie do sukcesu swych klientów: wydajnego wykorzystania środków w celu pozyskania klientów i zwiększenia obrotów.

Przy okazji rundy finansowej Pablo Metz stwierdził: "Cieszymy się z wejścia tego doświadczonego kręgu inwestorów z szeroką siecią kontaktów i dziękujemy za zaufanie do nas i do naszej młodej spółki. Za pomocą udostępnionych nam środków wzmocnimy sprzedaż międzynarodową, wykorzystując przy tym wspaniałe kontakty. Będziemy dalej rozwijać technologicznie nasze oprogramowanie, przyspieszając w szczególności dalszą integrację adserwerów i rozwiązań e-commerce."

Jens Spyrka, Członek Zarządu bmp media investors AG, oświadcza: "Targeting w dalszym ciągu odgrywa kluczową rolę w zakresie reklamy online i jest niezbędny dla reklamujących, gdyż pozwala im na uniknięcie strat wynikających z nadmiernego rozproszenia reklamy oraz na zwiększenie stopy odbioru reklamy. Przemysł stawia, we wzmożonym stopniu, na rozwiązania targetingowe w zakresie reklamy online. Osoby decyzyjne wiedzą, jakie korzyści wynikają z tej technologii i jaki ma ona wpływ. Dzięki tej inwestycji będziemy dalej koncentrować się na tym jakże pasjonującym rynku, dostrzegamy tu bardzo duże możliwości rozwoju."

Dirk Freytag, przedsiębiorca i uznany ekspert z dziedziny marketingu cyfrowego i reklamy twierdzi: "Dla mnie kwestia zwiększenia wydajności marketingu internetowego była zawsze istotna, jest ona również nieunikniona w rozwoju rynku. MBR Targeting umożliwia to dzięki swemu niezwykłemu rozwiązaniu, wkraczając tym samym na niezwykle pasjonujący i obiecujący rynek komercyjnego wykorzystania Internetu."

Clemens Kabel, prokurent IBB Beteiligungsgesellschaft mbH, dodaje: "Platformy e-commerce i reklamy online odnoszą ogromne straty ze względu na zbyt duże rozproszenie, dlatego też rozwiązanie MBR Targeting zapewnia powodzenie środków reklamowych. Przekonało nas, przede wszystkim, połączenie młodego, operatywnego zespołu oraz ugruntowana wiedza fachowa założycieli ukierunkowanych na sukces gospodarczy."

Podstawa prawna: Art. 56 ust. 6 ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów

finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych z późn. zm.
Jens Spyrka - Członek Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: Emitent

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »