Reklama

WILBO (WLB): Informacja nt. obrotów handlowych z Grupą Bałtycką - raport 17

Raport bieżący nr 17/2016

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 13/2015 z dnia 29 kwietnia 2015 r. w sprawie zawarcia umowy ramowej z Grupą Bałtycką Sp. z o.o. (Grupa), Zarząd Wilbo SA ("Emitent", "Spółka", "Wilbo”) informuje, iż w związku z przyjęciem w dniu 23 listopada 2016 roku do realizacji kolejnego zamówienia na dostawę na rzecz Grupy produktów, wyrobów i towarów handlowych znajdujących się w aktualnej ofercie handlowej Wilbo, wartość netto obrotów handlowych oraz świadczonych usług wyniosła ok. 3 227 tys. PLN. Kwota ta obejmuje zarówno przychody Emitenta z tytułu sprzedaży produktów i wyrobów Emitenta oraz świadczenia na rzecz Grupy usług w wysokości

Reklama

1 851 tys. PLN netto, jak również koszty Spółki wynikające z zakupu od Grupy opakowań i materiałów do produkcji oraz towarów, a także świadczenia na rzecz Wilbo usług w wysokości 1 376 tys. PLN netto.

Zgodnie z umową ramową zakup przez Grupę produktów odbywa się na podstawie cząstkowych zamówień po przyjęciu ich do realizacji przez Spółkę.

Zamówieniem o największej wartości zatwierdzonym przez Spółkę jest zamówienie z dnia 30 czerwca 2016 r. na kwotę 443,5 tys. PLN i dotyczy sprzedaży usługi mrożenia na rzecz Grupy.

Zamówienie nie reguluje kwestii odszkodowań oraz kar umownych.

W pozostałym zakresie Zamówienie nie zawiera specyficznych warunków, które odbiegałyby od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu zamówień.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2016-11-23Bożena Serzycka Prezes Zarządu/Dyr. ds. Finansowych

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »